Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orket ikke ha på meg russebuksa i dag selv om alle andre har det. Stoffet vil bare være ubehagelig mot sårene mine, som jeg renset i dag før jeg gikk på skolen.

Sukk, støl i hele kroppen. Pain.

Skrevet

Er det bare jeg som blir småflau inni meg når jeg hører folk bruker epic?

Jeg driver og ser på The Vampire Diaries om dagen, og der har de sagt det TO ganger. FLau flau flau!

Skrevet

Det å sove etter å ha lest oppgaven fungerer i og for seg jævlig greit.

Har en kompis som alltid gjør det. Han ser gjennom, sover i 2-3 timer, våkner, gjør seg ferdig og får stort sett A og B.

Damn fucker.

Det har alltid funka for meg, i hvertfall.

Skrevet

Jeg driver og ser på The Vampire Diaries om dagen, og der har de sagt det TO ganger. FLau flau flau!

Hvorfor det? :p

Skrevet (endret)

Spesielt når de sier "that's epic!"

De vet jo ikke hva det betyr engang. Flaut.

edit: Nei, jeg ser ikke på TVD, faktisk ikke TV engang.

Endret av The Prophet
Skrevet

Jeg sliter fælt med tall, men har alltid likt matte. Go figure. :p

Den morsomme matten inneholder minimalt med tall.

Algebra? Du er syk, mann! :|

Nei, jeg er veldig glad i geometri, trigonometri, alt som har med akser og koordinatsystem og slikt.

Samt vanlige greier som addering, subtrahering, multiplisering og dividering. Brøker er også gøy.

Episk feiltak av folk å se på televisjon, altså.

Skrevet

Jeg er glad i dividering.

Der stopper egentlig mitt forhold til matte.

Hmm, har kanskje tilbud om jobb som regnskapsansvarlig til høsten. Y/N?

Skrevet

Jeg sliter fælt med tall, men har alltid likt matte. Go figure. :p

Den morsomme matten inneholder minimalt med tall.

Algebra? Du er syk, mann! :|

Nei, jeg er veldig glad i geometri, trigonometri, alt som har med akser og koordinatsystem og slikt.

Samt vanlige greier som addering, subtrahering, multiplisering og dividering. Brøker er også gøy.

Episk feiltak av folk å se på televisjon, altså.

Symbolsk matematikk er vakkert. Regning kan datamaskiner ta seg av.

Skrevet

Kommer litt an på egentlig. Noen ganger er det best å unngå slike ord generelt. Eller vertfall ikke overbruke dem.

Skrevet (endret)

Kommer litt an på egentlig. Noen ganger er det best å unngå slike ord generelt. Eller vertfall ikke overbruke dem.

Det kommer egentlig veldig an på hvem som sier det og NÅR de sier det. Ikke alle kan "pull it off". Det er litt som hvis foreldrene mine hadde begynt å si "Det er epic da!", eller "Dritkult!".

Selv påberoper jeg meg retten til å si "OMG" ved passende anledninger. Tror kanskje jeg er like teit som epic-folka når jeg tenker meg om :lol:

Endret av darkness|
Skrevet

Det kommer egentlig veldig an på hvem som sier det og NÅR de sier det. Ikke alle kan "pull it off". Det er litt som hvis foreldrene mine hadde begynt å si "Det er epic da!", eller "Dritkult!".

Selv påberoper jeg meg retten til å si "OMG" ved passende anledninger. Tror kanskje jeg er like teit som epic-folka når jeg tenker meg om :lol:

Ja, du er vel det, gamla :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...