.... Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Endret 3. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Takk. Litt av et innlegg du kom med også Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Har du lest det? Trodde ikke du hang i den delen av forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Faens møkkavær! Ser ut som jeg må ofre en kanin eller noe for å få tilbake våren min. Lenke til kommentar
teaman Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Altså shrotssesongen begynner om 7 dager, så snøen og kulda har vær så godt å pelle seg vekk innen da... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har det bare med å begynne med shorts uansett hvordan været er. Fryser ikke så lett da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Det gjør / gjorde ikke jeg heller. I barndommen / ungdommen gikk jeg i shorts i -5 og vel så det, og t-skjorte ned i -15, men de siste årene har jeg blitt mer kjælen, så da er det på med longs om vinteren og slenge på meg jakka så fort det er kaldere enn -5. Dog, genseren kommer bare på når det virkelig er kaldt ute. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Er selv raskere til å slenge på genser eller jakke enn langbukser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Gawd, det er så ufattelig wanksta å gå rundt i shorts uansett temperaturen. Gjerne med en t-skjorte som er minst to størrelser for stort. Utrolig stygt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Godt at ikke alle er like da. Lenke til kommentar
teaman Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Enig der, ulgenser og dynjakke før shortsen ryker. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Har du lest det? Trodde ikke du hang i den delen av forumet. Jeg streifer da innom av og til Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Har kjøpt ny DVD i dag så har en anelse om hva jeg kommer til å gjøre i kveld. Enig der, ulgenser og dynjakke før shortsen ryker. Det er den rette ånd selvom jeg begrenser meg til hettegenser. Har du lest det? Trodde ikke du hang i den delen av forumet. Jeg streifer da innom av og til Kan ikke huske å sett deg der... Beste var forøvrig tråden jeg opprettet som innlegg nr. 1000! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Alt av sommarklér ryk ganske snart det blir kaldt her... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er varmblodig da. Enkelte er jo mer frossne av seg. Shorts er dessuten et utrolig digg plagg! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Glimti: Jeg poster sjeldent, leser heller hva folk skriver Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Gawd, det er så ufattelig wanksta å gå rundt i shorts uansett temperaturen. Gjerne med en t-skjorte som er minst to størrelser for stort. Utrolig stygt. Så lenge det er maks komfy, gir jeg faen. ^^ Er vel derfor jeg har onepiece. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Nam, påskeegg var faktisk godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg