Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg kan holde deg med selvskap? :)
Er det et skap du skal putte deg selv inn i? ^^

<3: Du er herved advart ja. :wee:

Endret av NgZ
Skrevet
Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? :dontgetit:

helt enig :thumbup: de fleste som sitter her er jo tards uansett

Skrevet (endret)
Jeg kan holde deg med selvskap? :)

Oo tør du det?

Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? :dontgetit:

Hun er best!!!!!!

Etter NgZ, selvsagt. :ph34r:

Endret av Kibs
Skrevet
Bare en time til jeg er ferdig på skolen, da er det hjem å planlegge hvordan jeg skal leve på 34 kroner frem til fredag (kødder ikke)
Kneippbrød er vel stort sett det enetse alternativet ditt.
Skrevet

Hun er da mer tard enn oss da oO

^2

Men tenker på å holde tråden fri for mine personangrep.. :)

Skrevet
Bare en time til jeg er ferdig på skolen, da er det hjem å planlegge hvordan jeg skal leve på 34 kroner frem til fredag (kødder ikke)

Lett det da. Kan leve på 0 kroner om dagen jeg. Kost og losji er hjemme. Mobilen betaler jobben. Hmm, ellers ingenting :)

Skrevet

Det er Kibs og. Det må jeg si. Dukker opp en del info her som jeg ikke hadde ventet å få med meg. :ph34r:

Sukk. Hva skal man gjøre når man ikke en gang kan stole på IRL-forumtardsene sine. :-|

Skrevet
Det er Kibs og. Det må jeg si. Dukker opp en del info her som jeg ikke hadde ventet å få med meg. :ph34r:

Sukk. Hva skal man gjøre når man ikke en gang kan stole på IRL-forumtardsene sine. :-|

Hva? Hæ?

Skrevet

Løp rundt i byen som en tulling, og pant flasker for harde livet. You can do it

Skrevet

Hva? Hæ?

Du er og tard med innovertiss.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...