Gå til innhold

Hvilke spill ser DU fram til og hvorfor ?


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ikke fastsatt noen dato men har googlet meg frem til at RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN 2 (RTCW2) skal komme litt ut i 2008.og DET er noe å se frem til.dere som har spilt RTCW og ENEMY TERRITORY (ET) vet hva jeg snakker om.og da tenker jeg spesielt på ET som har holdt meg i aktivitet om kveldene og natta i over 4 år.RTCW kom først til PC og etterhvert til PS2.ET er et online spill og kun til PC.men siden det er mer vanlig å gi ut spill på alle formater så skulle man tro at RTCW 2 kommer på xbox 360 og.

Lenke til kommentar

Sånn helt rent bortsett fra de åpenbare (GTA4 og RE5) ser jeg virkelig fram til Lost Odyssey. Video av den første timen kan ses her: http://www.gamersyde.com/news_5604.html . IGN hadde nylig en preview av spillet hvor de klagde på "gammeldagse" modellbevegelser og stuttering framerate, noe jeg forøvrig kan si meg litt enig i etter å ha sett nevnte video, men det virker som om Sakaguchi (sammen med musikken til Uematsu) nok en gang har klart å skape den atmosfæren i spillet som er nødvendig for at jeg virkelig skal like et JRPG. Den følelsen har jeg ikke hatt siden Final Fantasy 9, og det var jo heidundranne meg nesten i forrige årtusen.

Lenke til kommentar

Har ikke så lang liste, så tar med spill fra andre konsoller også.

 

Prototype - Ser rått ut, som tidligere sagt. Enkelt og greit. Ser ut til å bli et Crackdown med enda mer "imba" superkrefter, i tillegg til en skikkelig historie!:D

 

Dark Sector - Dele folk i to med en sylskarp boomerang? Ja, takk! Ligner veldig på Gears, noe som ikke trenger være en dum ting.

 

Too human - Begynner å se skikkelig nice ut. Kult med nordisk mytologi.

 

Super Smash Bros Brawl! - Blir sikkert årets spill for min del. Brukt alt for mye tid på forrige spill i serien.

 

MGS4 - Gleder meg til avslutningen på den fantastisk historien om Solid Snake.

 

Mario Kart Wii - Ser utrolig morsomt ut, skikkelig online og motorsykler blir digg :)

 

Age of Conan - Mer spent på anmeldelser av dette spillet enn å prøve det selv. Jeg spiller nemlig ikke MMORPGs vanligvis, men hvis Funcom virkelig får til alt det de prøver på, kommer dette til å bli et utrolig spill. Men klarer ikke forstå hvordan de skal levere alt.

Lenke til kommentar

Den dagen Gears of War 2 kommer skal jeg stenge meg inne en måned og være konstant på live...!

Kommer til å bli genialt det spillet :D

Ellers så er det: Alan Wake, Battlefield Bad Company, GTA4, Gears of War 2, har jeg nevnt det? :p

 

Mye å glede seg til framover altså :)

 

Btw...noen som har fått det bekreftet at gears 2 er under utvikling? eller?

Endret av mX
Lenke til kommentar

Vel jeg har håp om et Lost Planet 2 spill :dribble:

 

Dead Rising 2 har jeg også håp om skal komme en gang

(Har noen en kilde om Lost Planet 2 eller Dead Rising 2 send link til meg)

 

Condemnd 2 i januar skal ikke ha det men en venn av meg skal ha det

sykt morro å skrike av uforventende ting som kommer

(Alltid lurt å pisse før du spiller Condemnd :p , ikke av egen erfaring )

 

og Gears of War 2 blir sykt gudd

 

GTA IV: Elsker friheten i spillet du kan gå å kjøre biler og motorsykkler

du kan gjøre hva du vil nesten..

 

Rainbow 6 Vegas 2 håper jeg det blir noe av skal snart komfe meg så skal nok få skaffe disse spillene

 

Så gleder jeg meg til Guitar Hero III til jul og Assassins Creed.

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke frem til så mange spill, men noen er det jo:

 

* Mercenaries 2: World in Flames (jeg skal nok ta det bokstavelig...) :D

* Saint's Row 2

* GTAIV

* Doom 4 (bekrefta, men ingen vet til hvilken plattform det kommet)

* Quake III: Arena 2 (som Doom 4, aner ikke hvilken plattform)

* Brütal Legend (sier bare Tim Shafer...)

* DC Universe Online

* Age of Conan

* Neste MMORPG fra Blizzard (bekrefta, og har ingenting med WoW å gjøre)

* Duke Nukem Forever (etter så lang tid kan det enten bli svært bra eller S.T.A.L.K.E.R...) :D

* Fallout 3

* Neste Tomb Raider (bekrefta, blir en oppfølger til Legends. Sier seg jo selv om man har spilt gjennom det.)

* Neste Indy spill

* Lego Indiana Jones

* Star Wars: The Force Unleashed

* Lego Batman

* Msss Effect 2 og 3

* Burnout Paradise

* Gears of War 2

* Guitar Hero 4 om dem bare kødda når dem sier det vil fokusere på Aerosmith.

* Guitar Hero 5 (dem har forhåpentligvis lært av tabben GH4...)

* RockBand (og ja, det kan bli bedre)

* skate 2

* Neste Test Drive (ubekrefta, men hva så? Det er Test Drive. Noen kommer til å lage enda flere.) ;)

* Virtua Fighter 6

* Mortal Kombat 8 (kommer neste høst, med grafikk basert på Gears of War...) :D

 

Hmpf, var visst en del likevel. Får jeg lov å nevne StarCraft 2 her, selv om det er på PC? Jeg gleder meg mer til det enn noen av de andre spillene, men så har jeg da samtlige av bøkene. :D

 

Når det gjelder hvorfor jeg ser frem til dem sier det meste seg selv. Mange er oppfølgere til glimrende spill, så de har jo potensiale til å bli bedre enn de første. Mass Effect var for øvrig alltid ment som en trilogi, så det blir jo litt meningsløst å ikke glede seg til de to neste når det første var så genialt.

 

Brütal Legend er laget av Tim Shafer, mest kjent for spill som Day of the Tentacle, Full Throttle, Grim Fandango og Psychonauts. Om dere ennå ikke vet hvem han er, skam dere. ;)

 

Og når det gjelder Lego Batman og Lego Indy holder det vel å si Lego Star Wars. Jeg hatet de tre nye Star Wars filmene, men det første Lego Star Wars (som var basert på de filmene) var sinnsykt morsomt. Selvsagt var jo LSW2: The original saga langt, langt, langt bedre, men likevel. Så Lego Batman? Lego Indy? Bring 'em on! :D

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...