Gå til innhold

Hvilke spill ser DU fram til og hvorfor ?


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Lurer bare litt på hvilke spill som er i søkelyset hos folk. Jeg har bare to spill og lurer på hva dere ser fram til.

 

Jeg ser mest fram til Brothers in Arms: Hell's highway som kommer ut i midten / slutten av 2008.

 

Dere må gjerne fortelle hvilke spill som du synes ser interresange ut som er i butikkene men som du enda ikke har anskaffet deg.

 

Mvh Raven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fable 2! Kommer i 2008, (sent kanskje?).

Jeg gleder meg utrolig til dette fordi jeg rett og slett elsket Fable. :dribble:

 

Army of two. Mars, 2008. Ser utrolig fett ut med mye action. "Det første spillet hvor "computeren" tenker selv, når du spiller 1-player. :dribble:

 

Rock Band. 1.kvartal 2008. Jeg ELSKER OG FORGUDER Guitar Hero 1,2 og 3 og derfor er det nesten naturlig å sikle etter Rock Band. Trommer, Bass, Vokal OG Gitar! Kan det bli bedre?! :love::new_woot::dribble:

 

 

Mange fler jeg sikler etter, men som er ute allerede i Butikk-hyllene. Tenkte jeg skulle ta de som kommer senere.

 

PS: Hørt rykter om Resident Evil 5? 1.Januar. Dette er noe jeg også GLEDER MEG TIL!!

 

RBK Over og Ut

Lenke til kommentar

egentlig så kom alle de jeg virkelig gledet meg til i høst.

 

Men det kommer da noen godbiter framover også:

 

TES: V

GeOW 2

Resident Evil 5

Mass effect 2

Turok

Condemned2

Sensible world of Soccer

LEGO Indiana Jones

Ninja Gaiden 2

Neste "ICO" spill(ps2/3)

Svelger i tillegg alt med Prince of Persia, Ringenes Herre eller God of War i navnet.

 

har akkurat begynt på Fable 1(xbOriginals), så kanskje kommer fable 2 på den lista.

Lenke til kommentar

GTA IV - rett og slett fordi de tidligere GTA-spillene har vært herlige, og bare tanken av å cruise rundt i Liberty City igjen får meg til å sikle.

 

Mafia 2 - fordi 1'eren er et av de beste spillene jeg har spilt, og jeg er sikker på at 2'eren ikke kommer til å bli noe dårligere.

 

Resident Evil 5 - fordi de tidligere spillene i serien er noe helt eget, og skjermbildene og traileren av 5'eren ser meget bra ut!

 

Mass Effect Pt 2&3 - fordi den første delen var et kongespill. En av mine favorittspill.

 

EDIT: Shit, var Microsoft-forumet det her ja. Da fjerner jeg The Getaway.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
The Getaway 2 - likte eneren og er veldig spent på 2'eren. Håper og tror det kommer til å bedre enn det første.

 

Kommer Getaway til 360?? Husker jeg spilte det på PlayStation 2 for noen år siden.

 

Fant ikke så mye info om spillet på nettet men i følge denne artikkelen på Wiki skal det kanskje komme en treer i 2008, men til PS3.

Lenke til kommentar

Too Human: Enkelte hevder at dette kommer til å bli det beste som noen gang har skjedd spillhistorien. Kan ikke si jeg helt deler dette inntrykket, men gleder meg til det endelg blir gitt ut slik at jeg får svar på om jeg tar feil eller ikke.

 

Alan Wake: Psykologisk actiontriller som skiller seg ut ved å ha en ganske stor og fri verden man kan boltre seg i. Grafikken ser også helt hinnsides fantastisk ut, og det at det er Max Payne utviklerne som står bak gjør det ikke mindre spennende.

 

Saints Row 2: Digget eneren. Tror fort dette kan overgå GTA4. Bare tiden vil vise.

 

Splinter Cell Conviction: Artig tvist denne gangen. Ser ut til å bli det mest interessante SC-spillet siden det første.

 

Og så gleder jeg meg selvsagt til flere andre som allerede er nevnt.

Lenke til kommentar

Alan Wake, helt siden jeg så den første traileren har jeg ventet på dette spillet.

At det lages av Remedy drar ikke akkurat ned forventningene.

 

Too Human, hype kommer neppe til å ta knekken på dette spillet, men jeg har en liten følelse av at det kan overraske mange

 

SC: Conviction, har elsket alle SC spillene og tviler på at det kommer til å bli annerledes selv om man er på rømmen

 

Resident Evil 5, oppfølgeren til spillet jeg setter på sølvplass over tidenes beste spill

 

Warhound, og de sa Crysis ikke er mulig på konsoll..

 

Halo Wars, RTS bygd for 360 kontrolleren, gleder meg til å prøve.

 

GTA4, Samme hva som kommer er nok dette det jeg venter mest på.

 

Honerable Mentions, Alone In The Dark, Silent Hill, Devil May Cry, Star Wars Unleashed, Ghostbusters, Left 4 Dead, Dead Island, BF: Bad Company, Saboteur, Brutal Legend, Hei$t, Mafia 2, EndWar, Saints Row 2

Lenke til kommentar

 

Age_of_Conan_225_288392m.jpg

 

Age of Conan: Det er jo FunCom, og vi støtter vel norske utviklere?? :p Denne ser jo uansett unektelig bra ut.. Mye bedre enn alt av MMOs på markedet for øyeblikket.. men om de klarer å få det til å føles riktig ut vil tiden vise.. 200 Mill i et norsk produsert spill .. Må nesten bare bøye seg i støvet..

 

 

1147230262.jpg

 

Too Human: Som over.. Har stor tro på at dette spillet kommer til å komme helskinnet ut av den negative stormen som kom etter E3 for et par år tilbake. Blandingen av SciFi og det nordiske mytoset kommer til å bli herlig.

 

 

56602.jpg

 

Lost Odyssey: Mystwalker studios nye RPG som skal prøve å få oss til å glemme at Final Fantasy XIII, XIV, XV...... XXX ikke kommer til Xbox360 .. Tror dette kommer til å bli akkurat det jeg ønsker meg fra et JRPG.. Men det er nok mange som ikke kommer til å spille det pga "avlegs" rundebasert spill ala FF VII, FF VIII, FF IX, FF X..

 

 

alan%20wake.jpg

 

Alan Wake: Finnene bak Max Payne jobber med det som skal bli århundrets nyvinning.. får vi håpe.. Men de er ikke så mange som jobber med saken, så vidt jeg vet, så det kan ta tid... La oss håpe det kommer til neste år..

 

 

duke_nukem.jpg

 

Duke Nukem IV: Om denne kommer til konsoll.. (eller til PC for den saks skyld) så kommer den garantert til Xbox360 så jeg slenger den med.. og ryktene vil jo ha det til at den ikke er så langt unna som vi tror......

 

 

PROTOTYPE3.1.jpg

 

Prototype: Ja, du har super krefter.. og ja du kan bruke de som du vil... Ja.. det ser dritfett ut!!

 

 

1187307914.jpg

 

Borderlands: Ett Megatonn med våpen.. og stooooor plass og mange å bruke de på.. WIN! Ser ut som det blir en fin story innvolvert også, så det må jo bli bra.. Tenk Mad Max x 10

 

 

fallout3-4.jpg

 

Fallout: Oppfølgeren som folkene bak The Elder Scrolls jobber med.. ser jo fantastisk godt ut.. Visstnok ikke så fantastisk stort og med så mange quests som TES.. men bedre kvalitet på det som er der .. et godt valg spør du meg..

 

 

huxley-20060516022118700.jpg

 

Huxley: MMOFPS?!?! Om de drar denne i land så vinner de mine penger..

 

 

Burnout_5_1.jpg

 

Burnout Paradise: Er meget spent på om denne bringer noe nytt på veien.. vet ikke helt om jeg er lei hele konseptet... Demoen vil sikkert vise!!

 

 

devil-may-cry-4-20070604115522564.jpg

 

Devil May Cry 4: Denne må jo nesten nevnes.. Har aldri spilt noe fra serien, men tror det når jeg hører den er bra..

 

 

59448.jpg

 

Ninja Gaiden 2: Denne ser jo utrolig fet ut.. håper det bare ikke blir alt for vanskelig for meg!

 

 

left4dead6_450x360.jpg

 

Left 4 Dead: Zombie-slakting med 3 venner må jo bare bli bra!

 

 

heavy-rain-20060510114755781-000.jpg

 

Heavy Rain: Ryktene vil ha det til at denne blir PS eksklusiv.. men la oss håpe det ikke stemmer.. Vil gjerne se et nytt spill fra folkene bak Fahrenheit!

 

Er nok mange fler å ta av men dette er ihvertfall de jeg kommer på i forbifarten..

 

Edit: Putta bilda i spoiler.. tok mye plass..

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar

Har 360 og PS3 og dette er titlene jeg ser mest fram til.

 

GTA IV - Sikler i munnen bare jeg hører navnet. Endelig GTA IV

RE5- Herregud, dette blir bra! Kommer vel i 09, men lister det opp uansett :)

God of War 3 - Egentlig yndlingsserien min, og det første spillet må jeg si er det feteste jeg noesinne har spilt. 2'ern var strålende også, men føltes litt utdatert etter inngangen av de nye konsollene. Kommer vel i 09 dette også :(

Alan Wake og Alone in the Dark: Må ha et litt grøsser spill, og må vel skaffe meg en av disse, eller eventuelt Silent Hill 5.

Killzone 2: Imotsetning til det første spillet ser dette skikkelig bra ut.

LBP: Et veldig innoativt og uvanlig spill, som ser fantastisk bra ut.

Burnout Paradise: 3ern var det første Burnout spillet jeg prøvde og det var et skikkelig adrenalinkick. Et av de beste spillene i forrige generasjon. 4'ern skuffa og selv om jeg gleder meg til Paradise, er jeg redd for at jeg har spilt meg litt lei av gameplayet. Gleder meg uansett til demoen som kommer nå, og den avgjører et eventuelt kjøp :)

Rock Band: Utrolig fett prosjekt, men pengene strekker nokk ikke til :(

BF:BC - Er ikke noe fan av BF serien, men synes dette ser fett ut. Særlig Frostbite motoren som gjør at du kan ødelegge alt :)

Soul Calibur IV: Feteste slossespillserien etter min mening.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Eg ser fram til Battlefield: Bad company!

Kvar trailer eg ser av det, så får eg meir og meir lyst på det!

Bad Company ser hefti bra ut, det blir ein ny spille måte!

Virka veldi tøft å sjå ein mot spiller springe inn i eit lite hus, og me ein tanks MOSER du huset ne i bakkjen! =D

eg trur spillet kan bli hefti bra online!<3

 

Håper det ikkje blir utsatt, har kjempe lyst på spillet =)

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at 2007 har vært et fantastisk spill år. Det begynte veldig bra med Lost Planet, Crackdown og Virtua Tennis 3 i vinter. Så i sommer kom endelig to etterlengtede bilspill; Colin McRae Dirt og Forza 2. Disse innfridde ihvertfall mine store forventninger. Så ble det høst og da tok det helt av; Bioshock, Halo 3, Half Life Orange box, Assassins Creed, COD 4 og ikke minstMASS EFFECT. En helt fantastisk spillhøst ble avsluttet(for min del) med årets beste spill.

 

Så er spørsmålet; kan 2008 toppe dette året? Det er slett ikke umulig når jeg ser hva som kommer, og personlig ser jeg fram til disse:

 

Dark Sector - 3. persons actionspill som ser meget bra ut, og kommer ut allerede om en knapp mnd.

Burnout Paradise - Burnout serien er velkjent for de fleste, og her får man en diger by å herje fritt i.

Dead Space - Action grøsser i verdensrommet. Res. Evil lignende spill i omgivelser fra filmen Event Horizon. MÅ bli bra!

Fallout 3 - RPG fra en apokalyptisk fremtid. Ser veldig lovende ut.

GTA IV - Endelig et nytt gta spill. Viderer kommentarer overflødig!

Lost Odyssey - Skjermbildene ser helt fantastiske ut, så denne skal sjekkes nærmere.

Mercenaries 2 - Heftig actionspill der man kan gå bananas med flammekaster bl.a.

Prototype - Et av de spillene jeg ser mest fram til. Crackdown på speed..?

Saint's Row 2 - Når første spillet er så bra som det er, MÅ jo 2'ern bli kanon?

Star Wars: The Force Unleashed - Traileren lover utrolig bra. Dette spillet blir en killer.

Turok - Ser ut som et heftig fps med masse herlige dinosaurer.

 

Det er flere spill som ser veldig lovende ut, men overnevnte er spill som nok ganske sikkert havner i samlingen min.

Endret av Tomtruck
Lenke til kommentar

Bare ett, egentlig... Rock Band. Men det kommer jeg ikke til å kjøpe, på grunn av prisen det sikkert kommer til å ha. Er gitar og trommer jeg synes ser artig ut.

 

Killzone 2 ser også bra ut, men kjenner ingen som har PS3, så...

 

La merke til en ting her:

PROTOTYPE3.1.jpg

AssassinsCreed-0.jpg

 

Skulle tro det var samme spillet, siden AC halvveis foregår i fremtiden.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Bare ett, egentlig... Rock Band. Men det kommer jeg ikke til å kjøpe, på grunn av prisen det sikkert kommer til å ha. Er gitar og trommer jeg synes ser artig ut.

 

Killzone 2 ser også bra ut, men kjenner ingen som har PS3, så...

 

 

La merke til en ting her:

PROTOTYPE3.1.jpg

AssassinsCreed-0.jpg

 

Skulle tro det var samme spillet, siden AC halvveis foregår i fremtiden.

Spoiler dammit!

 

Edit: Jeg gleder meg til Mafia 2, Mafia var en juvel med masser av stemning. For øvrig ser jeg fram til å spille gjennom alle de gode spillene som har blitt gitt ut nå på slutten av 2007 :D

Endret av alveq
Lenke til kommentar

Ser frem til Banjo-Threeie! :D

Er ikke allverdens gode plattformspill ute til 360 nå (Banjo-Kazooie-style) annet enn Kameo og nedlastbare Psychonauts (som jeg har, begge to).

Pent lite som slår ett godt plattformspill! :wee:

 

Edit: Lande, det var.. skummelt likt! Kanskje det er første tegn på slutten av trilogien, da..

 

..vi sikkert løper rundt i store byer i nåtiden og kicker ass! :w00t:

 

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Jeg ser aldri fram til spill.... Jeg ser tilbake på spill, som f . eks:

-(Open)TTD

-Warcraft

-Robot arena

-1nsane

osv. osv.

 

Så når du hører om et spill, så har du INGEN meninger om det? Du føler ingenting? Glede? Sorg?

Jeg sitter å sikler og ser på filmer konstant av spillet(ene) hver eneste dag:D :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg ser aldri fram til spill.... Jeg ser tilbake på spill, som f . eks:

-(Open)TTD

-Warcraft

-Robot arena

-1nsane

osv. osv.

 

Så når du hører om et spill, så har du INGEN meninger om det? Du føler ingenting? Glede? Sorg?

Jeg sitter å sikler og ser på filmer konstant av spillet(ene) hver eneste dag:D :new_woot:

 

Det var ikke sånn jeg mente det..

Jeg mente at jeg ikke LIKER nye spill.

For det første så er nye spill DYRE,

for det ANDRE så blir jeg bare skuffet når jeg ser hvor dårlig spillet egentlig er,

og for det tredje så er PC-en min "a piece of crap"

 

Ok??

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...