Gå til innhold

Skoleball ankomst oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Bislet Limousine har en ford excursion, men den har dessverre kun plass til 9 pers.

 

A1 limousineservice har et tilbud til skoleball, der de har en limo med kraftig anlegg, 5 widescreen skjermer, en hel haug cd/dvd-er, og røykmaskin.

 

 

Røykmaskin?

Lenke til kommentar

Mye har dere tenkt og legge i dette? Eller foreldrene deres for den sakt skyld, ikke vet jeg..

 

Skjønner ikke at dere gidder og legge penger i det engang.

Greit, det er fett med fet skyss til ballett, men er det så jævlig fett at det er vært og betale flere tusen for det?

Lenke til kommentar
Støtter limmo. Noen annen type racerbil som kunne vekket oppmerksomheten?

 

HVis det ikke hadde vært kappis ball på skolen min, hadde jeg enten komt på ballet i en Ferrari enzo, mercedes-maclaren eller en aston martin vanquish...

 

Knipser du bare i fingrene så har du en Ferrari Enzo?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nah, samme gjelder mercedes maclaren. Men hvis jeg hadde hatt sjangs til åfå lånt en til ett skoleball hadde jeg det, ellers haddejeg tatt aston martin.

 

Haha. Bra du er optimist, ihvertfall. :) Jeg tror ikke du hadde fått tak i noen av delene, men hey, det er bare min mening.

 

Hest og vogn hadde vært fett. Hvis det hadde vært mulig å få tak i en ordentlig fet vogn, altså. Av den typen rikfolkene brukte i gamle dager.

 

Eller én racingmotorsykkel (med sjåfør) til hver. Svarte sykler, og svarte MC-dresser over dressen. (Litt ubehagelig, men sikkert kult.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

haha, beklager for å svare så SINNSYKT sent. Men har vært veldig opptatt med veldig mye.

Uansett så ble det Sykler som vi dekorerte med masse stæsj og fargerike ting + ballonger. Så haddde vi sånne 17 fløyter og horn. Vi fikk beste ankomst og alle som hadde kjøpt limmo gråt av smerte pga alle penge de sløste bort :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...