Gå til innhold

Skoleball ankomst oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg foreslår at hver og en av dere entrer ballet på en egen platform alá den Xerxess har i filmen 300 :)

 

Få være med på juleballnachspielet, så er jeg med og bærer! ;)

 

haha, kommer så mange fete forslag at vi nesten ikke vet hva vi skal velge. Lurer på hva resultatet blir til slutt.

Lenke til kommentar

Få dere en vanlig limo, Oslo må være stappfullt av tilbud. Spesielt rundt store lokaler og i jula. Ellers burde dere gå med Hummer. Hvis det hadde vært andre muligheter som var lett å sette opp og ordne med hadde dere nok tenkt på det til nå. Bare fokuser på en eller annen bil og ordne med det. Ha det gøy.

Lenke til kommentar
Hva med sånna sparkesykkelliknende greie som man balanserer av seg selv? Sånn fansy nymoderne ståbrett. De er svindyre, men går sikkert an å leie for en kveld ett eller annet sted. Noen som skjønner hva jeg tenker på, og husker hva det heter?

Nothin's like the good ol' segway :love:

 

segway.jpg

Lenke til kommentar

Hummerene er allereie brukt der eg trur de skal ha skoleballet (er ikkje så mange store lokaler på kalbakken).

Er ikkje så lenge sidan det stod to stykker pluss ein vanlig limo.

 

Faktisk så ville hest og kjerre/slede overgått ein "wanna be MTV-slut-stil med Hummer.

Skikkeleg old school og virkeleg klasse. alle med litt penger fikser ein hummer, ingen problem. Derimot ein old school hest og kjerre er det ferre som fikser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...