Gå til innhold

Hvor viktig er HDMI?


PUCH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er ikke så merkbar forskjell mellom komponent da. Dette finner du sikkert mye om ellers på forumet også. Uansett er vga et alternativ også.

 

Men et poeng er vel at du får 360er med hdmi til den prisen du betalte, så sånn sett lønner det seg jo like greit å få med hdmi først som sist. Mer for penga!

Lenke til kommentar
Ja, det er ikke så merkbar forskjell mellom komponent da. Dette finner du sikkert mye om ellers på forumet også. Uansett er vga et alternativ også.

 

Men et poeng er vel at du får 360er med hdmi til den prisen du betalte, så sånn sett lønner det seg jo like greit å få med hdmi først som sist. Mer for penga!

 

Nei du vil ikke merke forskjell på komponent og hdmi hvis du ikke bruker en oppløsning på over 720p. Null singnaltap. Jeg regner med at det er det høyeste tv'en din støtter siden du sier den er hd-klar. Det blir jo mindre kabelrot hvis du bruker hdmi da.

 

(xboxlivegamertag: FairCaptain236)

Lenke til kommentar
nja, hvis tv din er native 720p blir det bedre enn 1080p på din tv, siden den må upscale bildet.

så jeg tror du vill få bedree bilde med 720p

 

Okey. Jeg mente forresten 1080i og ikke 1080p. Blir det det samme da? Altså 720p er bedre å bruke enn det også?

Endret av berbun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er drøssevis av bra spill til 360.

 

Gears Of War

COD4

Mass Effect

Bioshock

HL2

Dirt

Burnout

Crackdown

Dead Rising

The darkness

Lost Planet

+++

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...