Dernel Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ser jo rått ut, men syns det er teit å lage et spill om WWII når de allerede har gjort det
zeox Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvorfor kan ikke Treyarch la Call fo Duty serien være i fred?
Bad_Byte Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Får i minste håpe at det ikke er D-Day igjenn men noe andeledes, som f.eks. at en er tysk soldat i blizz offansiven (99.99% usansynlig)
KristianF Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hadde vært supert om de hadde gått tilbake til WW2.. Like WW2 MYE bedre enn moderne kriger.
razh0r Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Dette har jeg tro på om gameplayet holder mål med CoD4 sitt!
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Liker egentlig ww2 shooters, bare de kommer til pc, liker best FPS på pc...
Mala Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Liker egentlig ww2 shooters, bare de kommer til pc, liker best FPS på pc... Tror du få leve i håpet, da Treyarch kun har utviklet for konsoll tidligere. Tja..er vel egentlg jævlig mettet på WW2 om dagen Endret 7. desember 2007 av Mala
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Dette har jeg tro på om gameplayet holder mål med CoD4 sitt! Tviler, Infinity Ward lagde 4'ern.. Tror jeg hopper over COD5, men kjøper nok COD6 som sikkert blir lagd av IW.. Men det er nok et par års tid til..
daruu Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg syntes også at ww2 call of duty spillene har vært mye morsommere enn cod4 Men nå syntes jeg generelt sånne spill er gøy da
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 CoD 2 var klart det beste ww2 spillet noen gang ass, skuffet av CoD3...
Lommiss Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 La oss håpe de gjør noe ordentlig ut av det, imotsetning til CoD3! Det er jo bare møkk i forhold til 2'ern og ikke minst 4'ern. Men om CoD5 blir som 4'ern, bare i 2. verdenskrig så blir dette nok bra . Men det er jo bare det at det er Treyarch som lager det
Avean Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Håper dette ikke stemmer, la Infinity Ward ta over disse spillene for godt. Jeg tror jeg aldri noensinne har sett en så kvalitetsmotor i ett spill før. Spillet har enorme visuelle effekter men loader knapt på 2 sekund bare. Singleplayeren er genialt laget, Infinity Ward fortjener all skryt i verden.
Licht Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg har ikke noe problem med at de går tilbake til andre verdenskrig. Men jeg mener verden kanskje er moden for å se historien fra en annen vinkel enn fra den seirende siden i et spill. Det har alt vært gjort på film, når skal spillene følge etter? Hvis det blir enda et konsoll-eksklusivt USA/UK/Soviet-mot-unyanserte-tyske-slemminger-spill med litt penere grafikk, bekrefter Treyarch alle mine fordommer mot dem. Og konsollutviklere for øvrig. Endret 8. desember 2007 av Zealuu
Rampage Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Operasjon Barbarossa fra tyskernes side. Herlig! Blir med fra begynnelsen og spille ulike karakterer på ulike fronter. Og er med på tilbaketrekningen helt til Berlin. Da begynner man å snakke Det er begrenset hvor mye man klarer å tyne ut av den ene siden av denne historien. Endret 8. desember 2007 av Rampage
Mala Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Ja eg er dritt lei av å følge de allierte styrker for å si det mildt.
Shifty Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Får i minste håpe at det ikke er D-Day igjenn men noe andeledes, som f.eks. at en er tysk soldat i blizz offansiven (99.99% usansynlig) Om ikke Blizz-offensiven hadde vært så UTROLIG repetetiv og ensformig, så kanskje. Gi meg heller starten av Operasjon Barbarossa fra en Sovjetisk soldat sin side, der spillet starter med starten av Barbarossa 22. juni 1941, og man følger denne soldaten gjennom det som skjer til august, 1942, gjennom slaget om Stalingrad, og helt til omringningen av Stalingrad i starten av februar, 1943. Hadde vært artig om de hadde giddi å lagt ned litt tid for å finne informasjon om et regiment/divisjon som deltok i Slaget om Stalingrad, og spore opp hva dette regimentet/divisjonen gjorde fra 22. juni 1941, til f.eks 2. februar da Slaget om Stalingrad endte. For å gjøre det ekstra bra, så kunne de fulgt denne avdelingen videre helt til Slaget om Berlin, om da denne avdeling var med helt til siste slutt. Hadde vært gøy om de hadde fått blandet inn moral og følelser også. Hva denne Ivan syns om hva som foregår rundt ham, frykt for å bli tatt til fange, redd for hva som kan skje med familien hjemme osv. Hvordan det føles når et annet land invaderer ditt moderland, fortelle om patriotien osv. Tror det kunne blitt bra. Hadde vært ganske artig om dem hadde gått helt tilbake til første verdenskrig istedet, og dekket flere store slag som f.eks Slaget om Verdun, Slaget om Somme, Slaget om Arras, Slaget om Gallipoli, Slaget om Passchendaele, Slaget om Chambrai, osv osv. Endret 8. desember 2007 av Shifty
SirKenneth89 Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Så irriterende da! Er piss lei WW2 shooters og har vært det lenge! Og hjelper ikke akkurat at det ikke blir IW som skal lage det... Men men, det kommer jo så mye annet bra neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå