Gå til innhold

Netshop Julekalender - Xbox 360 m/HDMI uten HDMI


Anbefalte innlegg

Jeg slo meg på det tilbudet og fikk pakken i dag. Til min store skuffelse var det ingen HDMI port å finne på den. Jeg har tatt kontakt med Netshop som skal undersøke å ringe meg tilbake når de vet noe konkrett.

 

Til andre som klarte å komme seg inn i julekalenderen og bestilte seg en Xbox, har dere fått riktig vare? Jeg var var kanskje bare litt uheldig, men det er sikkert lurt å sjekke om dere har fått riktig produkt.

 

Ellers så håper jeg at det ordner seg. Jeg har lyst på HDMI-utgaven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde ikke min en gang da jeg merket mangelen før jeg kom så langt. Det er verdt å nevne at han jeg snakket med mente at Netshop sin bestilling var av HDMI-typen. Det har sikkert bare skjedd noen misforståelser internt, som klart er uheldig for dem når de får dem i return.

 

Skal ikke denne versjon følge med noen spill i det hele tatt? Kjedelig.

Lenke til kommentar

Utrolig kjip fremgangsmåte for retur også.. Så på nettsidene til netshop. Må altså ringe MS først for å få et referanse nummer som jeg sender den i retur med. MS har bare åpent 9-17 på hverdager, altså må jeg ringe dem mens jeg er på jobb. Dvs at jeg tidligst får lagt pakken i posten mandag kveld, og at den tidligst blir sendt derfra tirsdag. Netshop mottar den tidligst torsdag/fredag. Og sender neppe noe i retur før tidligst mandag igjen. Utrolig kjipt.

 

Min er i tillegg til feil produkt, et åpnet og dødt produkt, så jeg får neppe returnere den på samme måte som om det bare var en feillevering.

 

Hdmi utgaven er ikke flashbar sant? Har lenge lurt på å kjøpe spill sånn at jeg kan spille live. Vurderer å bare få pengene igjen for denne for så å kjøpe en uten hdmi (garantert flashbar) på elprice. Det vil gå fortere å få til og.. Da kan jeg bare bestille ny vare i dag, og returnere denne og få pengene igjen tirsdag. Da gir jeg en god faen i hvor lang tid de bruker.

 

Er skikkelig klar for å prøve xbox nå. Har hatt lyst på leeenge.

Lenke til kommentar

kjøpte også denne xbox 360 m HDMI fra netshop,

har håpet å kunne bruke dem med den ext. HD-DVD-en jeg har sammen med HDMI tilkobling

 

fikk den idag og den har heller IKKE HDMI

 

ser ut som vanlig xbox premium pakke

det står tydelig fra faktura at det skal være Xbox 360 med HDMI,

 

noen som vet hvilken modell (utenom Elite) som Netshop burde levert og hva som ev. er forskjell fra premium modellen?

(størrelse harddisk / flashminne ?)

Lenke til kommentar
Utrolig kjip fremgangsmåte for retur også..

 

DU skal self. ikke returnere/gå igjenomm MS da netshop har levert deg feil maskin.

Ring Netshop og hør med dem...

 

Ganske utrolig å klare å levere feil maskin til så mange...Julebord dagen derpå eller?

 

Send en PM til netshop brukeren her på forumet...

Endret av taz
Lenke til kommentar

ringt netshop (30 min i telefonkø!)

beskjeden er at de har lagt feil varenummer og at de ikke kan skaffe riktig vare (Xbox360 m HDMI)

må derfor bare returnere varen og vente på penger

kjedelig når slikt skjer og litt sløvt av netshop når dette var et så markert tilbud i form av julekalendertilbud.

Lenke til kommentar
ringt netshop (30 min i telefonkø!)

beskjeden er at de har lagt feil varenummer og at de ikke kan skaffe riktig vare (Xbox360 m HDMI)

må derfor bare returnere varen og vente på penger

kjedelig når slikt skjer og litt sløvt av netshop når dette var et så markert tilbud i form av julekalendertilbud.

 

Det hadde jeg ikke funnet meg i! Jeg hadde gått til dekningskjøp hos en annen leverandør, og krevd Netshop for mellomlegget.

Lenke til kommentar
ringt netshop (30 min i telefonkø!)

beskjeden er at de har lagt feil varenummer og at de ikke kan skaffe riktig vare (Xbox360 m HDMI)

må derfor bare returnere varen og vente på penger

kjedelig når slikt skjer og litt sløvt av netshop når dette var et så markert tilbud i form av julekalendertilbud.

 

Det hadde jeg ikke funnet meg i! Jeg hadde gått til dekningskjøp hos en annen leverandør, og krevd Netshop for mellomlegget.

 

Netshop har ikke ringt meg tilbake. Jeg tok kontakt med dem igjen og fikk til min store overraskelse samme beskjed! De har sagt meg de samme to valgene som nevnt over.

 

Det jeg synes er rart er at de sier de IKKE KOMMER TIL Å FÅ XBOX 360 m/HDMI inn. Jeg har det veldig vanskelig å tro dette. Det kan være interessant å følge med, og om de får det inn likevel lage en sak ut av det.

 

Forbrukerrådet er i alle fall enig om at man bør benytte seg av Netshop sin forpliktelse til å dekke mellomlegget om man da kjøper et annet sted. Det tror jeg at jeg skal for jeg er veldig interessert i den konsollen, og må ha med HDMI.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Dette her er ikke en sak som gjelder forbrukerkjøpsloven og angrefrist, men Kjøpsloven som sier at man skal ha Rett vare til Rett pris.

 

§ 17. Varens egenskaper.

 

(1) Tingen skal være i samsvar med de krav til art, mengde, kvalitet, andre egenskaper og innpakning som følger av avtalen.

....

 

(3) Tingen har mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene i paragrafen her.

 

 

§ 34. Krav på retting og omlevering (avhjelp).

 

(1) Kjøperen kan kreve at selgeren for egen rekning retter mangel dersom dette kan skje uten å volde selgeren urimelig kostnad eller ulempe. Selgeren kan isteden foreta omlevering etter § 36.

 

(2) Kjøperen kan kreve omlevering når mangelen er vesentlig. Dette gjelder ikke dersom det foreligger hindring eller misforhold som nevnt i § 23. Omlevering kan heller ikke kreves når kjøpet gjelder en ting som foreligger ved kjøpet og har slike egenskaper at den ut fra partenes forutsetninger ikke med rimelighet kan erstattes med en annen.

 

(3) Oppfyller ikke selgeren sin plikt til å rette eller omlevere, kan kjøperen kreve erstatning for sine forsvarlige utgifter ved å få mangelen rettet

Lenke til kommentar

Jeg merket også nå at, selv om det er tomt på lager nå, står det en forventet dato 12.12....på et produkt de ikke kommer til å få inn. Dette er kaskje en liten tabbe, men uheldig og da produktet er til HDMI utgaven som de "ikke kommer til å få inn igjen".

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...