Gå til innhold

Netshop Julekalender - Xbox 360 m/HDMI uten HDMI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte inn for å etterlyse xboxen min i går. Kranglet først en god stund med en fra kundeservice. Han hevdet at de ikke hadde noe dato for når de ville få nye konsoller på lager, og at dette ville ta laaaaaaang tid. Derfor hadde de for min skyld gitt meg pengene tilbake sånn at jeg kunne kjøpe konsollen et annet sted. Jeg holdt hardt på at det ikke er noe bedriften kan bestemme. Bedrifter har IKKE angrerett. Et salg er bindende. Fyren gav seg ikke. Da ba jeg om et pristilbud på xbox premium uten hdmi. Det kunne han ikke lage, men han fortalt at flere hadde blitt tilbydt den til ca 1900 pga tilbudet.

 

Ble satt til salg. Da spurte jeg om når de fikk xbox 360 premium med HDMI på lager. Fyren mente de allerede hadde fått en forsendelse som ventet på å bli registrert inn. Han gikk så for å sjekke dette. Da bekreftet han at de hadde fått dem. Jeg forlangte selvsagt å få en tilsendt. Nå har de altså laget et ordrebekreftelse til meg. Jeg venter i spenning. 28 dager forsinket..

Lenke til kommentar
Ringte inn for å etterlyse xboxen min i går. Kranglet først en god stund med en fra kundeservice. Han hevdet at de ikke hadde noe dato for når de ville få nye konsoller på lager, og at dette ville ta laaaaaaang tid. Derfor hadde de for min skyld gitt meg pengene tilbake sånn at jeg kunne kjøpe konsollen et annet sted. Jeg holdt hardt på at det ikke er noe bedriften kan bestemme. Bedrifter har IKKE angrerett. Et salg er bindende. Fyren gav seg ikke. Da ba jeg om et pristilbud på xbox premium uten hdmi. Det kunne han ikke lage, men han fortalt at flere hadde blitt tilbydt den til ca 1900 pga tilbudet.

 

Ble satt til salg. Da spurte jeg om når de fikk xbox 360 premium med HDMI på lager. Fyren mente de allerede hadde fått en forsendelse som ventet på å bli registrert inn. Han gikk så for å sjekke dette. Da bekreftet han at de hadde fått dem. Jeg forlangte selvsagt å få en tilsendt. Nå har de altså laget et ordrebekreftelse til meg. Jeg venter i spenning. 28 dager forsinket..

 

At Netshop klarer å selge et produkt de ikke har er kritikkverdig, men jeg må si det er rimelig gnålete å kreve produktet i ukevis etter at butikken har sagt de ikke har det. Tydeligvis for sterkt forbrukervern. Er prisen så ekstremt bra at du ikke klarer å kjøpe produktet noe annet sted?

Lenke til kommentar

Jeg krever selvsagt det jeg har rett på. Jeg har ikke på noe tidspunkt fått vite at de har sendt meg penger i retur. Faktisk har jeg ikke fått noe tilbakemelding i det heletatt. Da er det ikke på noe måte rart at jeg ringer dem for å høre hvordan det går med retursaken min. Når jeg likevel må vente krever jeg selvsagt varen når de er den billigste prisen jeg kan oppnå på nåværende tidspunkt for den varen jeg vil ha

Lenke til kommentar

Detter er bare skikelig dårlig fra Netshop,

 

vi har alle her inngått en klar avtale om kjøp av XBOX 360 m /HDMI.

 

Netshop har hatt flere dårlige unnskyldninger unnerveis, men lovet for ca. 20 dager siden at de skulle levere Xboxen senest til jul

At de fortsatt 28 dager etter det profilerte julekalendertilbudet ikke har ordnet opp og sendt ut de betalte varene er svært svakt av en sk. seriøs nettbutikk.

Lenke til kommentar
Detter er bare skikelig dårlig fra Netshop,

 

vi har alle her inngått en klar avtale om kjøp av XBOX 360 m /HDMI.

 

Netshop har hatt flere dårlige unnskyldninger unnerveis, men lovet for ca. 20 dager siden at de skulle levere Xboxen senest til jul

At de fortsatt 28 dager etter det profilerte julekalendertilbudet ikke har ordnet opp og sendt ut de betalte varene er svært svakt av en sk. seriøs nettbutikk.

Uten at jeg kjenner saken veldig godt vet jeg derimot at det ikke er veldig lett å oppdrive Xbox.

Jobber selv i en butikk og vi har mått "hamstre" inn for å hatt nok i julesalget. (les: flere ukers leveringstid før vi fikk våres)

Lenke til kommentar
Enkel løsning: Få pengene igjen fra netshop, kjøp xbox360 MED hdmi hos en annen butikk som DEKNINGSKJØP, og krev mellomlegget betalt tilbake fra netshop.

 

Så lenge de ikke klarer å rydde opp selv innen rimelig tid er dette faktisk noe man har hjemmel til.

 

Jeg nevnte muligheten for dekningskjøp. Det var i følge dem ikke noe jeg hadde rett på. De brukte ordene "Sånn velger vi å ikke gjøre det" veldig mye. Tragisk dårlig at den løsningen kundeservicen deres insisterer på er å returnere pengene for selve xboxen. Hvertfall når det da viser seg at de har den på lager.

 

Min er bekreftet innlevert i dag. Regner med å få den på lørdag, hvis vi nå har fått tilbake normal postgang etter julen.

Endret av hernar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...