Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

høyde og sex

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er sammen med en som er opptil 2 meter høy og jeg er rundt 163. det er han som er langt over gjennomsnittet, men jeg har store komplekser pga at jeg er lav :-( selvom jeg liker å være liten så tenker jeg mye over hva han syns.

Jeg er 1,57 og har vært samboer med en på godt over 1,90. Det var aldri noe problem. Hvorfor vil du være høyere egentlig? Tror du livet vil bli lettere? :)

Skrevet
problemet er at jeg HATER å være lav

You shouldn't! Og kva legg du i å vera låg? Du er låg i forhold til typen din ja, men i forhold til andre er du sikkert heilt "normal"! :D Eg for min del synes det er dødsdigg med litt låge jenter!

Skrevet

Jeg vil heller ha ei jente som er lavere enn meg enn høyere, altså under 1.80 så 1.63 er perfekt.

Lavere jenter har da sine fordeler i senga de også, de er lettere å håndtere ^^

Så selv om noen stillinger blir vanskligere, så er det andre stillinger som går bedre med ei lav ei.

Skrevet

Vil ikke si høydeforskjell har noen å si :)

Jeg er rundt 1.68 og min kjære er vel mellom 1.83-1.85 (ikke såå stor forskjell..)

Men uansett, vi har i alle fall aldri hatt noe problem med høydene våre (:

Skrevet
Stående sex er jo vanskelig da, når man har høydeforskjeller.

Ligger såvidt over 2meter selv, og har en kjæreste som ligger rundt 175.

Det er jo ikke en enorm forskjell, men stående sex er en utfordring! :p

Alt er mulig, noe tar bare litt lenger tid! :p

Skrevet

Lav er en flott ting! Da kan man hm.. "håndtere" deg bedre under akten :p Med det mener jeg opp etter veggen o.l Fordi lav i mange tilfeller betyr at man veier mindre, og da er man enklere å løfte.

Skrevet

Jeg digger at kjæresten er lavere enn meg.

Hun tror av en eller annen grunn at det ikke er bra, så må hele tiden minne henne på at lav er digg.

Skrevet (endret)
Det var aldri noe problem. Hvorfor vil du være høyere egentlig? Tror du livet vil bli lettere? :)

Vil si mange ting blir lettere. F eks å nå ting som er høyt oppe.

EDIT: Ikke at jeg liker høye jenter da :p . Liker at de er litt lavere en meg :) .

Endret av oblivion_-__
Skrevet
Det var aldri noe problem. Hvorfor vil du være høyere egentlig? Tror du livet vil bli lettere? :)

Vil si mange ting blir lettere. F eks å nå ting som er høyt oppe.

EDIT: Ikke at jeg liker høye jenter da :p . Liker at de er litt lavere en meg :) .

Ting som er høyt oppe kan nåes ved hjelp av f.eks en stol eller lignende. Ting kan også være høyt oppe for folk som er høye.

Og uansett, hvilken betyning har det i sexlivet? ;)

• Opprett ny...