Gå til innhold

Det skjedde noe rart/ morsomt med PS3'en [LØST]


ΣΙΝΔΡΕ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får jo gleden av det viktigste nemelig spillene, media funskjoner, andre os, remote play, og alt annet.

 

Da funker jo xbox glimrene...og til 1/4 av prisen...nei, sier nå enda engang jeg da... hvilken tullinger gidd å kjøpe en konsoll til flere tusen kroner og bruke den på en lusen 21" crt...det er for meg helt ubegripelig... Da får du uansett ikke bedre grafikk enn det teoretisk tven din klarer...skaff deg heller en gamer pc eller for guds skyld..kjøp dere en xbox som dere modder...da har dere all verden av muligheter;)

 

og til du som sier jeg ikke sku kjøpt meg ps3 om jeg ikke har b&w surround... nå finnes det vel en drøss med anlegg som er ti ganger frakkere enn ett lusent b&w anlegg... hehe... lyden er halve opplevelsen ja, men da er det jo kjedelig og ikke ha den andre halvdelen på bildet, men 10% bildet, 50% lyd og 40% med bare ett potensiale pga møkka tv;)

 

 

Og til alle dere som hopper opp og ned i stolen nå, så setter jeg ting på spissen..nettopp for at du skal hoppe opp og ned i stolen;)

 

Sier det her ofte til folk men sjeldent mener jeg det, men du er faktisk dum ellers har du et stort fritidsproblem.

Skjønner du virkelig ikke at det er mer enn grafikk og oppløsning med ps3?

Lenke til kommentar
Man får jo gleden av det viktigste nemelig spillene, media funskjoner, andre os, remote play, og alt annet.

 

Da funker jo xbox glimrene...og til 1/4 av prisen...nei, sier nå enda engang jeg da... hvilken tullinger gidd å kjøpe en konsoll til flere tusen kroner og bruke den på en lusen 21" crt...det er for meg helt ubegripelig... Da får du uansett ikke bedre grafikk enn det teoretisk tven din klarer...skaff deg heller en gamer pc eller for guds skyld..kjøp dere en xbox som dere modder...da har dere all verden av muligheter;)

 

og til du som sier jeg ikke sku kjøpt meg ps3 om jeg ikke har b&w surround... nå finnes det vel en drøss med anlegg som er ti ganger frakkere enn ett lusent b&w anlegg... hehe... lyden er halve opplevelsen ja, men da er det jo kjedelig og ikke ha den andre halvdelen på bildet, men 10% bildet, 50% lyd og 40% med bare ett potensiale pga møkka tv;)

 

 

Og til alle dere som hopper opp og ned i stolen nå, så setter jeg ting på spissen..nettopp for at du skal hoppe opp og ned i stolen;)

 

 

Sier det her ofte til folk men sjeldent mener jeg det, men du er faktisk dum ellers har du et stort fritidsproblem.

Skjønner du virkelig ikke at det er mer enn grafikk og oppløsning med ps3?

Es ist ein kleine böse Gorilla! :p

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

Jeg må si at denne marjusen virker usedvanlig lite intelligent, og jeg må si som Tom-i-hue: Grafikk og oppløsning er to helt forskjellige ting.

 

Man trenger ikke en HD-TV for å få fullgod nytte og glede av PS3, HD-oppløsning setter kun en ekstra spiss på det hele. Grafikken ser mer eller mindre lik ut på en CRT-tv. Skjønner man ikke det, så er man enten dum eller ... nei, man er bare dum.

Lenke til kommentar

jiiiises.... her hagler det jaggu mange ord gitt...hehe

 

det jeg har sagt hele tiden og alltid ment, som kanskje visse folk har vanskelig med å forstå er at har du ikke hdtv så har du kanskje like stor glede av en ps2 til du får kjøpt deg en hdtv... hvis du er ute etter en spillmaskin og ikke ett mediasenter...er du ute etter mediasenter osv uten hdtv kan en modda xbox være tingen...

 

man trenger da ikke være dum i hue bare fordi vi er uenige...dette er mitt synspunkt..og ja, jeg har prøvd ps3 på en 32" crt tv og på en 80" lærrett i 1080p...og den som faktisk klarer å trøkke tur seg at det er like bra på en 32" som ett lærrett...eller en 50" plasma tv...han er bare virkelig missunnelig og kommer sikkert til å kjøpe seg en rævva 32" lcd tv når han endelig får råd...og fortsatt ikke skjønner at hele poenget med en maskin som ps3 burde brukes på en 1080p skjerm og ikke en rævva 32 crt!! da duger sikkert ps2 eller xbox like godt;)

Lenke til kommentar
jiiiises.... her hagler det jaggu mange ord gitt...hehe

 

det jeg har sagt hele tiden og alltid ment, som kanskje visse folk har vanskelig med å forstå er at har du ikke hdtv så har du kanskje like stor glede av en ps2 til du får kjøpt deg en hdtv... hvis du er ute etter en spillmaskin og ikke ett mediasenter...er du ute etter mediasenter osv uten hdtv kan en modda xbox være tingen...

 

man trenger da ikke være dum i hue bare fordi vi er uenige...dette er mitt synspunkt..og ja, jeg har prøvd ps3 på en 32" crt tv og på en 80" lærrett i 1080p...og den som faktisk klarer å trøkke tur seg at det er like bra på en 32" som ett lærrett...eller en 50" plasma tv...han er bare virkelig missunnelig og kommer sikkert til å kjøpe seg en rævva 32" lcd tv når han endelig får råd...og fortsatt ikke skjønner at hele poenget med en maskin som ps3 burde brukes på en 1080p skjerm og ikke en rævva 32 crt!! da duger sikkert ps2 eller xbox like godt;)

 

Nå har ikke jeg sagt at det ikke er forskjell på 21" crt og 80" full-hd, jeg sier bare at man ikke MÅ ha full hd skjerm for å nyte ps3.

Lenke til kommentar

Om ikkje kabelen funker så er den nok defekt, du kan eventuellt prøve den på PS2en din for å sjekke om den funker der. Uansett har ikkje det så mykje å seie då det egentleg er samme kabelen, har sjølv brukt begge før eg fekk meg ny TV og kan ikkje seie eg såg forskjell.

 

jiiiises.... her hagler det jaggu mange ord gitt...hehe

 

det jeg har sagt hele tiden og alltid ment, som kanskje visse folk har vanskelig med å forstå er at har du ikke hdtv så har du kanskje like stor glede av en ps2 til du får kjøpt deg en hdtv... hvis du er ute etter en spillmaskin og ikke ett mediasenter...er du ute etter mediasenter osv uten hdtv kan en modda xbox være tingen...

 

man trenger da ikke være dum i hue bare fordi vi er uenige...dette er mitt synspunkt..og ja, jeg har prøvd ps3 på en 32" crt tv og på en 80" lærrett i 1080p...og den som faktisk klarer å trøkke tur seg at det er like bra på en 32" som ett lærrett...eller en 50" plasma tv...han er bare virkelig missunnelig og kommer sikkert til å kjøpe seg en rævva 32" lcd tv når han endelig får råd...og fortsatt ikke skjønner at hele poenget med en maskin som ps3 burde brukes på en 1080p skjerm og ikke en rævva 32 crt!! da duger sikkert ps2 eller xbox like godt;)

 

Enten så liker du alt for godt å trolle med dumme utsagn, eller så er du bare generelt dum. Om han hadde gjort som du foreslo så hadde han fått: Dei spela som er ute på konsollene, greitt mediacenter med modda Xbox, samme OPPLØSNING. Det han ikkje hadde fått: Bedre GRAFIKK ( Grafikk er ikkje det samme som oppløsning nei ), bedre fysikk, bedre online muligheter, nye spel ( Eg såg ikkje Call of Duty 4 / Assassin's Creed / Drake's Fortune osv. til PS2 / Xbox sist eg såg, men du kan vel fikse det og? ). Om han då hadde kjøpt ein gammal konsoll så hadde han sikkert kjøpt ein PS3 seinare uansett då det er den konsollen spela blir utvikla for og nye spel til PS2 / Xbox minker, ops, der tapte han visst meir enn kva om han kjøpte ein PS3 no.

Endret av gholie
Lenke til kommentar
Kan dere ikke holde dere til topicen da!

 

marjusen du kan dra til julenissen og hjelpe han å pakke gaver. DA GJØR DU I VERT FALL NOE NYTTIG, 360 fanboy

 

Har ikkje du fått svar på det du lurte på då? =) Som eg og ein anna sa her så er nok kabelen mest sannsynleg defekt om den ikkje fungerer, men du treng den ærleg talt ikkje om du har PS2 kabelen. Er ikkje ein anna forklaring på det så langt eg kan forstå med mindre den nye kabelen fungerer med PS2en din.

Lenke til kommentar

Bruker den gamle kabelen. men det er jævli rævva da hvis kabelen som følger med er defekt.

Skal prøve på nytt å koble til på en bedre og nyere tv

 

Marjusen:

Hva er egentlig poenget med PS3 om du kun kan bruke scart? hehe

Hva er poenget med å kjøpe nye felger til en gammel bil?

 

Fordi jeg ville ha PS3 da vet du.

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

Det er jo klart der er kjedeleg om kabelen ikkje fungerer, men den gamle og den nye kabelen er jo akkurat den samme uten forskjell på lyd og bildekvalitet så vidt eg veit. Så det har vel ikkje så mykje å seie om den er defekt om du allereie har ein kabel liggandes?

 

Om du absolutt vil ha ein ny kabel så er det jo ikkje verre enn at det er garanti på den og du kan bytte den vil eg tru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...