mhm. Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Kom over Jazz Jackrabbit her om dagen. Dette fikk meg til å tenke over gamle spill jeg har spilt litt for lenge siden. Hva er dine favorittspill fra "barndommen"? Skal jeg sette opp en liste over de jeg husker nå må det bli: Jazz Jackrabbit Savage (noen som husker det spillet?) Ghost in a shell (demospill på ps) Wackywheel Racing Så husker jeg at det var et spill på en ps demo-cd der man valgte en robot i transformer-stil som skulle sloss med andre roboter. Noen som vet hva det spillet heter?
Ockham Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Gode gamle Wackywheel Racing... denne hadde jeg nesten glemt!
RevX Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Earthbound, folkens! Og Monkey Island. Samt Duke Nukem 3D.
FourEyes Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 gode gamle 2d Lucky Luke spillet fant ut for noen uker siden at broren min hadde det på PCen hans grrr....
Ø.B. Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Så husker jeg at det var et spill på en ps demo-cd der man valgte en robot i transformer-stil som skulle sloss med andre roboter. Noen som vet hva det spillet heter? One must fall kanskje? Har såvidt begynt med elastomania igjen, siden jeg fikk elmatskjorte i posten her om dagen. Blir skikkelig proff når jeg har på meg den.^^ Endret 4. desember 2007 av Ø.B.
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846283&hl= Ta der der, mange gode minner.
ttt Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Då tråden blåbær linker til omhander meir eller mindre akkurat det same stenger eg denne tråden. Vennligst fortsett i den andre tråden.
Anbefalte innlegg