j8rgen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja men kan man bruke en ekstern harddisk tilå lagre ting fra xbox360 på? Som en demo f.eks.? Nei, det kan man ikke. Bare filmer, bilder og musikk Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bare 7 spill ja. Pschyconauts tar 5,3 GB jo! Kommer til å få problemer med plass skjønner jeg. Hva var det 120GB kostet igjen? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bare 7 spill ja. Pschyconauts tar 5,3 GB jo! Kommer til å få problemer med plass skjønner jeg. Hva var det 120GB kostet igjen? Alt for mye! (1500 eller noe) Lenke til kommentar
oizann Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg fant jeg fant Men siden er ikke oppdatert enda,den som ligger der er fra Mai,men den blir vel oppdatert i løpet av dagen\morgendagen http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...stemupdates.htm Fant den jeg også, men det er US. Har det noe å si? Nei det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nooo! Er ikke det helt syk overprising? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Får ikke bilde når jeg streamer DivX/AVI fra MP11, bare lyd! Hva gjør jeg med dette? Bruker VGA kabler om det har noe å si. Endret 4. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Får ikke bilde når jeg streamer DivX/AVI fra MP4, bare lyd! Hva gjør jeg med dette? Bruker VGA kabler om det har noe å si. Bare restart konsollen 3 ganger elns har samme oppsett og hadde samme problem som deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det jeg tenkte på. Litt rart hvis det ikke skulle gått, men forstår det liksom. Men ja, orb streamer vel dårligere enn eventuelt wmp11 vil gjøre nå? Det beste er imo å bare streame via en VGAkabel fra pc til LCD. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 OMG!1 Den er liksom, såååå I----------------------------I rask! Halo CE funker ikke via VGA kabel, right? Noen som vet om den nedlastbare versjonen gjør det? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 noen som vet om de originale xbox spillene har samme problemet som de hadde før med VGA kabel? Halo funket ikke med VGA kabel f.eks. håper de har fikset på dette Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Får ikke bilde når jeg streamer DivX/AVI fra MP4, bare lyd! Hva gjør jeg med dette? Bruker VGA kabler om det har noe å si. Bare restart konsollen 3 ganger elns har samme oppsett og hadde samme problem som deg. Funker ikke fortsatt. Kommer ikke opp bildet når jeg spiller den av på dataen heller nå. Hva er det for noe tull? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Må man installere noe for å finne filmene osv på den eksterne harddisken?? jeg koblet til en western digital, men finner ingenting Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du må vel passe på at harddisken er formatert med FAT32 og ikke NTFS format. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan bytter man hvilken WL ID GTet er linket til? Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Må man installere noe for å finne filmene osv på den eksterne harddisken?? jeg koblet til en western digital, men finner ingenting Gå på media også på f.eks video. Trykk på X så velger du Portable device Så må vel hardisken være FAT32 som appleseed over sier Endret 4. desember 2007 av j8rgen Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ja, da er problemet det at den er NTFS.. hvordan endrer jeg dette uten og formatere harddisken egentlig?? En i klassen min sa noe om det en gang til meg, men husker ikke helt.. Lenke til kommentar
6.57 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stikker på Elprice og kjøper meg en HDD nå. Hvordan vet jeg at jeg får en som funker med 360`en? Tror neppe selgerne der vet hva FAT32 er. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Stikker på Elprice og kjøper meg en HDD nå. Hvordan vet jeg at jeg får en som funker med 360`en? Tror neppe selgerne der vet hva FAT32 er. Bare å pælme den i USBn på maskina å formatere den til FAT32 selv det Gikk ihvertfall på min. Evt. Skal gå an å fån til FAT32 fra NTFC uten å slette innhold ved hjelp av cmd, men husker ikke hvordan...prøv google Endret 4. desember 2007 av mX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Står på MP at ikke alle orginale Xbox spill støtter VGA. Noen som vet hvilken av de 7 spillene som støtter VGA? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Står på MP at ikke alle orginale Xbox spill støtter VGA. Noen som vet hvilken av de 7 spillene som støtter VGA? Prøver å finne ut dette selv. Eneste jeg vet om er at Halo ikke støtter VGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå