Gå til innhold

8800GTS overklokket, høy temperatur


Chiller87

Anbefalte innlegg

Har nå core @ 600 / 1900. Under cod4 så gikk jeg fort i win. for å sjekke temp, lå på 86grader. Kortet er drit varmt. Leser at ikke mange har dette problemet. Hva slår teperaturen mest ut på? core eller minne? hadde engang core på 620 uten problem i 3dmarks 06. mvh Jørgen

 

noen minutter etter fryser PC-en. hvordan fikse så jeg får en akseptabel klokk samtidig som at jeg ikke griller min kjæreste.. core eller minne ? ;)

Endret av Chiller87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
86 grader er ikke så ille. Kortet skal tåle det helt fint. Mitt Club 3D 8800GTX ligger på over 90 grader i enkelte spill. Enda jeg har TT Shark kabinett og 2 stk. 120mm vifter stripset fast i sidedøra!

 

Så tror ikke det der er noe å bekymre seg over.

Ligger på rundt 90 grader GPU'n min og.. Vet ikke om det er dette som forårsaker bluescreen.. (Har fått bluescreen to ganger nå i COD4.)

 

Men spørsmålet. Er VF900-kjøleren mye bedre enn stock-kjøleren?

Lenke til kommentar
86 grader er ikke så ille. Kortet skal tåle det helt fint. Mitt Club 3D 8800GTX ligger på over 90 grader i enkelte spill. Enda jeg har TT Shark kabinett og 2 stk. 120mm vifter stripset fast i sidedøra!

 

Så tror ikke det der er noe å bekymre seg over.

Ligger på rundt 90 grader GPU'n min og.. Vet ikke om det er dette som forårsaker bluescreen.. (Har fått bluescreen to ganger nå i COD4.)

 

Men spørsmålet. Er VF900-kjøleren mye bedre enn stock-kjøleren?

 

Tviler faktisk veldig sterkt på at VF-900 er noe bedre enn stockkjøleren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...