Gå til innhold

Hva er min PC verdt?


Kamerilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er ikke verdt bryet å prøve å selge...

 

 

Tingen er at jeg faktisk kunne tenkt meg å ha en sånn PC selv, hvis den hadde vært pålitelig. Men den er ikke helt stabil. Det har iallfall hendt en gang at jeg ikke kom inn i Windows, og dermed måtte jeg installere Windows på nytt. Jeg er overrasket over at ikke flere prøver å selge sine gamle. Men det er kanskje problemet med alle, at de ikke er helt stabile?

Lenke til kommentar

Vel, stabile skal de være, men til dags dato er prisene for laptopper lave og du kan få en ok laptop til prisen av 4-5 høvdinger. Den greia du har er kanskje verd 500,- maks, spørs om jeg ville gidd det for det en gang. Trenger du en pc så se på komplett, veldig mange rimelige dataer der.

Lenke til kommentar

Installer Skype på den, adder med et billig webkamera og mikrofon og gi den til bestemor og bestefar. De vil sikkert bli glade for å kunne se og prate med deg og andre hver dag.

 

Jeg har planer om å sette opp en tilsvarende stasjonær PC og koble den til PCen hjemme hos mor. Formålet med den er Skype, IM og TV-program fra dagbladet.

 

Zonko: Med en 256MB ram bør man i så fall velge en lett distro. F.eks Xubuntu eller damn smal Linux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...