Gå til innhold

Sennheiser PC350, når?


superegge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker når det kommer, men jeg vet det er på vei ut til butikkene i tyskland. Der er prisen 1194kr i nettbutikk, + frakt hos den aller billigste, som så kommer på ca 1300kr tipper jeg. Men jeg skal ha det uansett!

Finner ingen bekreftete datoer i dag 4.12 men man får håpe det er rett rundt hjørne.

Endret av Jonas2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Vil bare si at settet selges nå i Norge. Bare søk på Sennheiser PC350 i prisguiden her på HW!

 

Jaha? Jeg finner det ikke når jeg søker i prisguiden på HW...................... Link plz.

jeg fant det engang når jeg søkte i prisguiden, men er borte nå.. men har snakket med sennheiser i danmark og headsettene kommer inn på lager i tyskland i slutten av måneden her, dvs par dager.. da er det bare å vente til de shipper dem hit til norge.. de tippet en snau uke..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vil bare si at settet selges nå i Norge. Bare søk på Sennheiser PC350 i prisguiden her på HW!

 

Jaha? Jeg finner det ikke når jeg søker i prisguiden på HW...................... Link plz.

jeg fant det engang når jeg søkte i prisguiden, men er borte nå.. men har snakket med sennheiser i danmark og headsettene kommer inn på lager i tyskland i slutten av måneden her, dvs par dager.. da er det bare å vente til de shipper dem hit til norge.. de tippet en snau uke..

Jeg fant disse i prisguiden. Videre har amazon.com en del fine reviews...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hvor kjøpte du de, og til hvilken pris? ;)

 

Virker så sykt digge ass! :dribble:

Kjøpte dem på tg av sjefen til Sennheiser Nordic. det ble solgt 5av netshop der til 1500kroner.. Men overtalte sjefen å selge det siste settet i boks til en venn av meg for samme pris som netshop-prisen og overtalte han samtidlig til å selge demo-headsettet på slutten av tg til meg.. fikk en meget sterk pris på det faktisk da jeg bare ga 800 for de.. Ja de er sinnsykt komfortable å ha på.. lyddemping av lyder rundt deg er helt overlegent samt musikken høres perfekt ut og gaming tsjah.. før hørte jeg med pc160 folk på a lang når jeg sto på a spot på dd2 (css) nå hører jeg dem i høy mørk fra a spot når de f.eks reloaderxD så kan si dette er det beste headsettet jeg noen gang har vært borti

 

kan ta ett par bilder i morgen og legge ut.. de ser faktisk heftigere ut i virkeligheten enn på bildene

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du de, og til hvilken pris? ;)

 

Virker så sykt digge ass! :dribble:

Kjøpte dem på tg av sjefen til Sennheiser Nordic. det ble solgt 5av netshop der til 1500kroner.. Men overtalte sjefen å selge det siste settet i boks til en venn av meg for samme pris som netshop-prisen og overtalte han samtidlig til å selge demo-headsettet på slutten av tg til meg.. fikk en meget sterk pris på det faktisk da jeg bare ga 800 for de.. Ja de er sinnsykt komfortable å ha på.. lyddemping av lyder rundt deg er helt overlegent samt musikken høres perfekt ut og gaming tsjah.. før hørte jeg med pc160 folk på a lang når jeg sto på a spot på dd2 (css) nå hører jeg dem i høy mørk fra a spot når de f.eks reloaderxD så kan si dette er det beste headsettet jeg noen gang har vært borti

 

kan ta ett par bilder i morgen og legge ut.. de ser faktisk heftigere ut i virkeligheten enn på bildene

 

Bare lurte på om settet har volum+- på ledningen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vet at denne tråden begynner å bli litt gammel, men muligens Mika ser dette: Er ledningen like tynn som den på PC 160?... Fordi den er farlig tynn. Kanskje noen andre vet det også?

Øverste del over ovenfor volumknappen og micmute er ganske tjukk og gummifisert.. resten under inkl tilkoblingene er litt tynnere men også gummifisert.. så de tåler en god del mer enn det gamle pc160 headsettet mitt..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at disse er verdt pengene (betalte selv 1500). Helt herlige greier.

 

Kjøpte faktisk de to første av de fem som Netshop solgte på TG i år. I følge Sennheiser-menneskene så skulle headsettet dukke opp ca 2 uker etterpå. Men det lar vente på seg.

 

 

 

Husk at den som venter på noe godt, den venter godt mulig på en PC350 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...