Gå til innhold

Stenging av tråder som handler om et spill


Anbefalte innlegg

Føler for å dra opp denne igjen da jeg ikke ser at denne regelen ikke følges konsekvent.

 

Company of Heroes tråden ble stengt som følge av reglen og det er greit nok det.

Men ingenting skjer med Final Fantasy tråden, Guitar Hero tråden eller ditt favoritt våpen i CoD4.

 

Hva er vitsen med en slik regel hvis den ikke følges konsekvent?

Etter siste runde, rapporterte jeg noen tråder som var i strid med denne regelen, bla. Final Fantasy tråden, men ingenting skjedde. Hvorfor?

Vil dere i framtiden være konsekvente på dette eller vil det forsette slik som det har gjort til nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Synes du generaliserer litt for mye med eksemplene dine. Det er forskjell på "(Den store) <spilltittel>-tråden", som er en diskusjon om "alt", og "Tips og triks til <spilltittel>", som kun handler om å dele erfaringer, et avgrenset emne med andre ord.

Ser heller ikke noe galt i å ha en tråd for våpene i CoD4, langt fra noen samletråd det også.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Baghera: Gjeldande føringar seier at samletrådar ikkje skal stengast gitt at førsteinnlegg "inviterer til diskusjon".

 

Når det gjeld føringane som var tidlegare hadde ikkje denne tilbakevirkande kraft og gjaldt derfor naturlegnok ikkje trådar som var oppretta før føringa vart vedtatt. Dette kan forklare kvifor enkelte eldre trådar ikkje er stengt.

Lenke til kommentar

Det er like greit å sende ein PM til moderatoren som stengte tråden viss du ønskjer å gjere endringar på den så den ikkje er ein uønska samletråd lenger. Er tråden open og diskusjonen fortsett vil dette 1) gjere det vanskeleg å få tråden over i eit anna spor, og 2) føre til irritasjon viss tråden blir stengt etter at diskusjonen har fått fortsette ei lengre periode.

 

Men som eg har sagt tidlegare gjeld ikkje føringa om at dei tidlegare uønska samletrådane skal stengast lenger.

Lenke til kommentar

Som med retningslinjene blir det opp til den enkelte å vurdere om det skal reagerast i forhold til ein tråd/eit innlegg. Diskusjonar internt og føringer frå styret er med på å sikre at saker blir behandla så likt som mogleg.

 

Med reglar som har tilbakevirkande kraft må folk ta hensyn til alt av reglar som teoretisk kan kome i framtida. Dette er ikkje særleg praktisk.

Lenke til kommentar
Moderatorene er helt bak mål i de fleste tilfeller om sånne ting.

De stenger tråder uten at det gir mening! To eksempler: Uncharted tråden og FIFA 08 tråden

 

Enig med at å stenge FIFA08 tråden var veldig unødvendig fordi den ble jo bare brukt til å snakke om, kamp arrangering siden det er vanskelig å gjøre ellers.

 

Personlig syntes jeg det hadde vært fint med en tråd hvor man komme snakke om nesten alt. En tråd der man kan komme med ny info til spillet og spørre hva slags f.eks lagoppstilling man bruker (hvis man spiller et fotball spill ellns)

Også kunne man komme med små spm der, og hvis man har noen store vanskelig problemer så kan man lage en egen tråd for det.

 

Men jeg skjønner selfølgelig meningen med den ordningeng som er nå, men det er ofte greit og ha en tråd der man kan snakke litt generelt om spillet. Jeg har sendt en PM om noe rundt dette før og fikk et fint svar fra ttt (i spoiler)

(satser på at det går greit at jeg legger det ut her?)

 

 

 

Hei.

 

For ei tid tilbake var det mange som oppretta ulike samletrådar for alt mogleg. Dette førte med seg fleire problem. For det første følte mange hadde desse samletrådane "eigde" retten til all diskusjon rundt spelet det handla om. Så viss nokon oppretta ein ny tråd om det spelet og til dømes spurte kva systemkrava var, fekk dei gjerne eit svar om å sjå i "Den store X"-tråden. Når all informasjon rundt eit spel blir samla i ein enkelt tråd blir denne fort stor, og dermed uoversiktleg og lite brukarvennleg.

 

For å avgrense dette problemet ønskjer vi at trådar skal ta føre seg noko spesifikt, ikkje bare alt og ingenting. Her blir det gjerne litt praktiske vurderingar. Til dømes kan det vere greit å samle bilete frå eit spel i ein tråd, og diskusjon rundt korleis du kjem deg til neste brett i ein tråd. Det er ikkje lett å sette ein enkel grense for kva som er rett og galt.

 

Når det gjeld skillet mellom kva som er ein uønskja samletråd og kva som ikkje er det, blir dette ei vurderingssak. Heitar tråden "Den store X", veit vi av erfaring at dette fort blir ein tråd der alt mogleg rart som kan ha ein relevanse til tråden blir tatt opp. Dette er som sagt noko vi ikkje ønskjer. Utforminga av tråden spelar og ei rolle. I mange tilfeller blir det oppretta ein tråd der første innlegg bare seier "Her kan du diskutere alt om X". Dette er ikkje eit godt utgangspunkt for ein sakeleg diskusjon. Vi vurderer og kva tråden spesifikt handlar om. Til dømes har vi "Den store Battlefield 2 screenshots tråden" og "Diablo III: Rykter og Storyline". Begge desse trådane fokuserer mot konkrete emner.

 

Eg har kanskje snakka meg litt bort her, men det sentrale er at ein tråd bør i så stor grad som mogleg ta for seg eit spesifikt emne. Dette bør vise igjen i både emnetittelen og trådens innhald.

 

Håper dette svarte på spørsmålet ditt. Er det framleis noko som er uklart er det bare å spørje så skal eg prøve og forklare betre.

 

Ha ein fin dag. smile.gif

 

Mvh

ttt

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...