Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på hva dere der ute har som favoritt våpen og hvilket utstyr til våpenet dere bruker? Og legge til kanskje hvorfor du liker det så godt :) Hvis dere har flere som dere liker så kan dere gjerne liste opp dem.

 

Classes:

 

1. M16 silencer

2. Mp5 silencer

3. P90 silencer

4. M16 red dot sight

5. G3 red dot sight

 

Favoritten er helt klart m16 grunnet dens stødighet og treffsikkerhet. Den er også veldig effektiv og god både nærme, og på lengre distanser.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det avhenger helt av hvilken bane jeg spiller, eller hva jeg rett og slett liker best der og da. :)

 

M4 Carbine med red dot-sikte er dog nice. På veldig små baner bruker jeg også mye MP5 med samme sikte, eller uten sikte. M16 er fin på litt større baner, gjerne med ACOG eller granatkaster. Er også artig å gå amok med Mini-Uzi i korridorer. :p

 

Ellers er jeg av de som finner stor glede i å plante C4, gjemme seg og vente for å gi noen en overraskelse. Like gøy hver gang!

 

Er veldig mange kule våpen i spillet, helt perfekt balansert!

Lenke til kommentar
M16 med Red Dot, M4 med Red Dot og M40A3, lurer litt på G3 med Red Dot etterhvert, og kanskje Dragunov. Og ang Grenade Launcher, er det definisjonen av noob, samma med M21.

 

 

Ja, fordi det suger.

 

 

Voldsomt påståelig du var da. Først bestemmer du hva som er noob (jeg mener dette ikke har noe med våpen å gjøre, men heller med perks. Folk som bruker "martyrdom" og "last stand" får minus i min bok) og så bestemmer du hvilket sikte som er best..

 

Forstår du ikke at andre liker ACOG siktet? Hvem er du til å si hva som er dårlig og ikke?

 

Liker faktisk godt M21 med ACOG-sikte jeg. Da kan den brukes mot fiender som er på medium avstand også. Og hvis det finnes en noob sniper vil jeg si det er Dragunov. Stort magasin (kan skyte flere skudd etter hverandre) og veldig stor stopping gjør at denne er mye mer noob enn M21 etter min mening.

 

Grenade launcher er en måte å få lette kills på, men det er faktisk noen som er veldig gode å beregne banen til dette granaten, og er veldig gode på denne. Jeg vet i hvert fall at jeg suger.

 

Liker best M16 og M4 Carbine. Klarer ikke bestemme meg for en. Er også en av de få som liker haglen, men bare i trange korridorer osv.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Sånn, fornøyd?

 

Launcher: altfor mye splashvalue, og 9 av 10 kills er lette. Dette er egentlig ikke IMO, da dette er tilfellet. Selvfølgelig kan den brukes på en skilla måte, men hvor mange møter man som faktisk gjør det?

 

ACOG: taler egentlig for seg selv, 1.2xZoom eller hva det er, og sykt dårlig accuracy, ja, det kan være en god combo med en sniper, men også der er den altfor unøyaktig til å ha noen særlig stor verdi. M16 med red dot over M21 med acog any given day.

Lenke til kommentar

N00b-tube burde forbys. Irriterende å bli drept av fjortisser (antar jeg) som ikke har ferdigheter til å treffe deg med et gevær.

 

Ellers loker jeg mest med M4 for øyeblikket. Er litt begrenset siden jeg kun har kommet til rank 18 eller noe lignende. Savner noe som er tilsvarende Kar98 fra CoD2. Men det spørs om et slikt våpen ville vært like effektivt i firern, da multiplayeren holder oftest et mye høyere tempo her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...