Gå til innhold

Tråden om måter å dø på, volum 2


Anbefalte innlegg

Dette er vel mer en torturform enn en faktisk måte å dø på, siden en hel del av inngrepene her ikke er dødelige i seg selv. Dette gjelder f.eks. kjeveknekkingen, kastreringen og armbrekkingen, faktisk det meste frem til du blir plassert i et rom uten mat. Den egentlige dødsmåten blir dermed å sulte i hjel slik jeg ser det ...

 

Men du er kreativ, det skal du ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem drikker vann i drikkekonkurranser? Og jeg vil ikke si det er "lett" å drikke 10+ liter vann på et par minutter.

 

Selv drikker jeg jævlig mye vann. Selv nå i eksamenstida er jeg ute og fyller opp bonaqua-flaska 4-5 ganger daglig.

 

Beklager for å måtte skuffe deg, men vanndrikkekonkurranser er, sammen med bl.a. pølsespisekonkurranser, ikke uvanlige i USA. Det at det ikke er lett å drikke 10+ liter vann på et par minutter er jeg fullt klar over.

 

En Bonaqua flaske 4-5 ganger daglig? "Problemet" ligger i tidsrommet du drikker vann i. Det er noe helt annet å drikke mye fordelt på en hel dag komparativt med å styrte flere liter på noen minutter, men dette forstår du sikkert.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke den beste måten å dø på dette her og/eller kanskje litt syk fantasi fra meg, men enjoy:

 

Få tennene slipt ned med slipemaskin, deretter få knekt opp kjeven. Etter dette blir du kastrert og underlivet blir godt saltet med havsalt, samtidig som beinene dine blir lagt i saltsyre. Armen din blir strekt på god gammel måte, mens nøttene blir strekt i motsatt rettning. Så blir armen knekt utallelige steder, til armen er en haug av geleklumper. Til slutt blir øreflippene dine dratt nedover av en maskin som går veeeldig sakte, samtidig som du får tilførsel av vann og blir sittende i et mørkt rom med hate musikken din til du dør av sult.

 

Håper jeg ikke ga folk én god idé her....

 

(Bare å slette denne, hvis den ikke hører til eller noe annet)

Du glemte nippletwistern.

Lenke til kommentar
Prikkedøden høres chill ut. Men det skal visst være en av de verste torturmetodene. Du tenker på når man lar det dryppe vanndråper ned på pannen i lang tid?

Er ikke dråpene i seg selv, men den kontiuerlige smerten som bygger seg opp i tillegg til å være fastspent uten mulighet til å komme seg løs, så en angst dannes (om jeg husker rett, Mythbusters tok vel opp dette?). Du kan jo prøve å dunke fingeren lett mot bordplata og se hvordan det føles :) .

Og prikkedøden kombinert med de øvrige metodene tror jeg ikke akkurat er så chill :wee:

Lenke til kommentar

Det filmklippet har jeg faktisk sett en del ganger. Syns det var unehagelig første gangen, men tror ikke det er på langt nær så ubehagelig som om jeg skulle sett det på ekte. Faktisk, så er det kanskje ikke sikkert jeg skjønner at det er ekte mennesker det er snakk om.

 

Uansett:

 

Boret i mange av leddene (Les: knær, albuer, hofter, skuldre osv), deretter forlenget kroppen i en gammeldags strekkmaskin som man ser i film av og til. Så ville jeg delvis flådd personen, ved å tatt av f.eks en 10cm brei hudlapp rundt hele låret. Så ville jeg strekt kroppen enda litt lengre og lagt diverse dyr i sårene på låra. Flue- og larveegg, maur og slikt. For å avslutte det hele kunne kanskje det å skjære vedkommende med motorsag i endetarmsåpningen og videre inn vært en finurlig grand finale.

Lenke til kommentar

Et par innlegg som diskuterte innholdet i noen forstyrrende filmklipp, lovligheten ved å vise slike filmklipp og prat om spillefilmer er borte vekk. Vennlist hold dere til tema, og unngå å linke eller navngi filmklipp på nettet som er av forstyrrende karakter. Vol. 1 av denne tråden ble stengt etter reaksjoner fra andre brukere på innholdet i materialet som ble nevnt og linket til, så prøv å unngå akkurat dette.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Det filmklippet har jeg faktisk sett en del ganger. Syns det var unehagelig første gangen, men tror ikke det er på langt nær så ubehagelig som om jeg skulle sett det på ekte. Faktisk, så er det kanskje ikke sikkert jeg skjønner at det er ekte mennesker det er snakk om.

 

Uansett:

 

Boret i mange av leddene (Les: knær, albuer, hofter, skuldre osv), deretter forlenget kroppen i en gammeldags strekkmaskin som man ser i film av og til. Så ville jeg delvis flådd personen, ved å tatt av f.eks en 10cm brei hudlapp rundt hele låret. Så ville jeg strekt kroppen enda litt lengre og lagt diverse dyr i sårene på låra. Flue- og larveegg, maur og slikt. For å avslutte det hele kunne kanskje det å skjære vedkommende med motorsag i endetarmsåpningen og videre inn vært en finurlig grand finale.

 

 

På tide å bestille seg en fin, hvit skjorte? :whistle:

Lenke til kommentar
Stemmer fortsatt for CO-forgiftning. Eller gjøre noe skummelt etter stort inntak av alkohol :) .

CO-forgiftning var jeg i tro om at var den beste måten, men har funnet ut at det finnes en metode som er like bra eller bedre (med tanke på tilgjengelighetsgrad og letthet): Inhalering av helium eller nitrogen. Enig i at alkohol hjelper mye på å senke overlevelsesinstinktet hvis det er selvmord det er snakk om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...