Gå til innhold

Tråden om måter å dø på, volum 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Én heliuminhalasjon går fint, ja. Men ikke mange, iallfall ikke uten å puste godt i luft innimellom.

 

Vi hadde "gassdag" i starten av semesteret, med besøk av folk fra AGA, og da fikk vi høre at man burde holde seg til den ene inhalasjonen. En gang det hadde vært åpen dag på NTNU hadde visstnok en kjemiprofessor underholdt noen ivrige tilhørere ved å snakke med Donald-stemme forårsaket av helium, og etter ca. fire magadrag på rad hadde han blitt skikkelig dårlig - svimmel, kvalm etc. Men det går sikkert bra så lenge man passer på å puste vanlig luft innimellom.

Lenke til kommentar

Ouch L4r5! Regnerm ed du mener å bli sandblåst til man dø selv etter huden er borte? Eventuelt høytrykkspylt.

 

Den mest kreative måten jeg har hørt er fortsatt en innesperra rotte i en bøtte som varmes opp og er sperra inne over magen på offeret så rotta vil gnage seg ut. Uten bedøvelse såklart.

Lenke til kommentar

Men på den ene filmen hvor de flår dyr levende så lever jo dyrene etter å ha blitt flådd og fått kutta av poter og litt av hvert, hvorfor skal ikke mennesker klare det?

 

Kan man egentlig død av å være nedsenket i vann? Ikke av forfrysning eller noe, men hvis vannet holder rundt passe temperatur (rundt 37?).

Jeg vet kroppstemperaturen er 37, men vann som er 25-26 er jo ikke kaldt.

 

Og Twinmos, jeg har ikke sett filmen, men hadde om inkvisisjonen på barneskolen (hvor diverse metoder mot kjettere (??) ble tatt opp, og dette var en av dem).

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Men på den ene filmen hvor de flår dyr levende så lever jo dyrene etter å ha blitt flådd og fått kutta av poter og litt av hvert, hvorfor skal ikke mennesker klare det?

Ser vi hvor lenge de hadde levd slik? Jeg tviler på at det er så lenge nemlig.

 

Tror dyrevernerene hadde gått amokk om vi fant ut at vi skulle undersøke dette :wee:

Lenke til kommentar
Men på den ene filmen hvor de flår dyr levende så lever jo dyrene etter å ha blitt flådd og fått kutta av poter og litt av hvert, hvorfor skal ikke mennesker klare det?

Ser vi hvor lenge de hadde levd slik? Jeg tviler på at det er så lenge nemlig.

 

Tror dyrevernerene hadde gått amokk om vi fant ut at vi skulle undersøke dette :wee:

Er faktisk en liten stund, de rekker å ligge og blunke i en container etter å ha blitt slengt hardt mot bakken et par ganger. Så hvorfor skulle ikke menneske ha levd en liten stund etter at huden blei borte?

 

Joa, psykologer og den gjengen der hadde nok hatt stor interesse av å lese her og se alle disse flotte menneskene diskutere måter å dø på :wee:

Lenke til kommentar

Joda vi hadde nok levd en liten stund, men jeg er ganske sikker på at vi ikke kunne overlevd.

Uansett så hadde det nok vært et smertehelvete uten like. Den minste berøring ville jo vært grusom.

 

Når det gjelder psykologer så tror jeg nok de hadde sperret oss inne hele gjengen :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...