Gå til innhold

1-70, hvor lang tid i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tok meg 22 dager , der jeg skrev /played til jeg var 70 .

men nå har de tatt 30% mer Xp fra 20-60 så tar deg nok ikke mer en /played 18 dager kanskje

men du må spille noen timer hver dag da og levle fort ikke sløve med questingen som å gå til SW og IF

ta med masse mat så du ikke trenger å bruke tid på å gå til SW eller IF :)

eller du kan laste ned Brians Kopps 1-70 alliance

eller om du vil spille horde kan du laste ned Joanas horde leveling Guide

men bruker ikke det :)

 

selv bruker jeg 20 dager played 1-20 på dagen så tar det litt lengre etter hvert :)

 

 

Good Luck :) men snart kommer lvl 80 så hurry xD

22 dager played er vel litt drøyt og de fleste klarer vel det på 1/3 pre TBC. Vil vel tro at level 60 er mulig på rundt 3-4 dager ingame, men level 70 vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Har selv egentlig sluttet med wow for lenge siden solgt account osv, men vurderer selv og starte igjen pågrunnet att levlingen går mye fortere,

 

Har to spørsmål

 

1 nøyaktig hvor mye mere exp får man for quest og dreping av mobs?

 

2 Jeg så wow på elkjop for 150 kr i dag, er det med 30 dager spille tid da? eller må jeg kjøpe game card eller bruke credit card?

Lenke til kommentar

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Diskusjon rundt emner som bryter med dette er fjernet. Les, forstå, og følg retningslinjene våre.

 

Innlegg som omhandler alder og intellekt på brukere er også fjernet. On-topic fra nå av. Ved gjentatte brudd på #8, og videre off-topic i tråden, vil man risikere advarselsøkning og/eller utestengelse.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...