Gå til innhold

WOW hvorfor Warlock er overpowered?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sir han som som "jævla same" til meg?

Uansett sjønner ikke at dette ble en så stor sak, en class skal ikke få til å ta alle andre classes lett. er bare sånn det er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det er jævla synd at du ikke valgte Warlock på "create character" vinduet.. Slutt å klag, ditt eget valg...

Svakt dusteargument.

Tror du ærlig talt at folk visste hva de kom til å ende opp med når de lagde sine første characters for 1,5 år siden? Ja du tror det?

Bare for at jeg valgte den klassen jeg gjorde så bør jeg ikke straffes for det i ettertid, og spesielt ikke fordi en veslevoksen liten arrogant warlock-tass med hodet gravd ned i sanden påstår noe annet.

Du sier jo i praksis her "så roll warlock selv da", noe som er en indirekte bekreftelse på at jeg må spille warlock for i det hele tatt å ha noen sjanse.

Og således ødelegger du din egen argumentasjon.

Jeg ødelegger ikke min argumentasjon.. Men mener det er tullete at dere faktisk påstår noe uten at dere selv har spilt Warlock.. Ja, vi er IMBA.. Men NEI, vi er ikke teh IMMORTAL GODS OF AZEROTH...

Hvis en fyr spiller sin klasse rett så skal det ikke mye til for å ta en warlock.

har en 29 twinket warlock eier vær bg for lett men klager fordi.

Skrevet
så siden du ikke spiller på pvp server hvorfor bryr du deg da?

Jeg spiller PvP server, men holder meg mest til PvE.. Sa ikke jeg nettopp at jeg ble drept av en warrior?

lvl 29? j00 make me laugh..

WoW er ikke balansert før lvl 70.. trodde alle visste dette?

Skrevet

Jeg spiller PvP server, men holder meg mest til PvE.. Sa ikke jeg nettopp at jeg ble drept av en warrior?

i bg kanskje nabbet

Skrevet

i bg kanskje nabbet

er jo faktisk likt i lvl 29 og 70 da warlock eier classes....

Skrevet
Jeg ødelegger ikke min argumentasjon.. Men mener det er tullete at dere faktisk påstår noe uten at dere selv har spilt Warlock.. Ja, vi er IMBA.. Men NEI, vi er ikke teh IMMORTAL GODS OF AZEROTH...

Hvis en fyr spiller sin klasse rett så skal det ikke mye til for å ta en warlock.

Her slenger du jo ut ubegrunnede påstander igjen.

At du bare avfeier alt med "lær deg å spille riktig så vinner du" er for tynt.

Forsøk deg som retribution paladin blant annet, jeg vil påstå at du er ekstremt jævlig god om du klarer å ta en warlock i arena gear.

Faktisk god om du klarer å ta over halvparten av livene.

Argumentet om at "alle andre suger" holder rett og slett ikke vann.

##vi er ikke teh IMMORTAL GODS OF AZEROTH##

Nei, men dere er blant de desidert sterkeste innen pvp, noe mange warlocker selv er enige i også.

Blant annet er det jo også erfaringer og statistikk innen arena-lagene som sier noe annet enn påstandene dine også.

Skrevet
er jo faktisk likt i lvl 29 og 70 da warlock eier classes....

Det er nettopp her du ikke forstår...

WoW er balansert i lvl 70, ikke lvl 29.... Du kan ikke sammenligne lvl 29 og 70..

Skrevet
nei nå er det mangen som går off topic slutt med det..... eller så kan dere bare slutte å skrive her.

Nå er du den personen som har gått mest off topic i denne tråden med å syte om serverne.

Etter min mening er warlocks overpowered fortsatt, men det er ikke så ille som det var. Det er ikke så enkelt at warlocks kan dotte og så har de automatisk vunnet, slik enkelte påstår. Og hvis det er tilfellet møter de på mange elendige spillere.

Skrevet
nei nå er det mangen som går off topic slutt med det..... eller så kan dere bare slutte å skrive her.

Nå er du den personen som har gått mest off topic i denne tråden med å syte om serverne.

Etter min mening er warlocks overpowered fortsatt, men det er ikke så ille som det var. Det er ikke så enkelt at warlocks kan dotte og så har de automatisk vunnet, slik enkelte påstår. Og hvis det er tilfellet møter de på mange elendige spillere.

slutt å skriv her om du har et problem

Skrevet
Her slenger du jo ut ubegrunnede påstander igjen.

At du bare avfeier alt med "lær deg å spille riktig så vinner du" er for tynt.

Forsøk deg som retribution paladin blant annet, jeg vil påstå at du er ekstremt jævlig god om du klarer å ta en warlock i arena gear.

Faktisk god om du klarer å ta over halvparten av livene.

Argumentet om at "alle andre suger" holder rett og slett ikke vann.

##vi er ikke teh IMMORTAL GODS OF AZEROTH##

Nei, men dere er blant de desidert sterkeste innen pvp, noe mange warlocker selv er enige i også.

Blant annet er det jo også erfaringer og statistikk innen arena-lagene som sier noe annet enn påstandene dine også.

Ja, jeg er enig i at Warlocks er gode.. Men ikke umulige å ta..

Paladin da? skal ikke vi klage på at de har bubble, instant-full-heals etc?

Skrevet

Så jævlig mange idioter det finnes der ute....

Som warlock bruker jeg _7sek_ på å sette alle dottsa mine på en dud (global CD og casttime(regner corr som instant))

Og da enda 5-6 sek før jeg har gjort like mye skade som en sheep+POM+Pyro eller stunlock+to attacks fra rogue, eller hamstring og MS,

Så til dere idioter som vil gi CD på fear, hvordan i hellvette skal en warlock overleve de 45 sekundene som dotsa mine ville bruke på å kverke en middels gearet fyr?

Om vi da slenger på finfine ting som iceblock, CLoS,Despell osv så skjønner jeg ikke hva svarte dere whiner for!? Uansett annen class jeg møter kan ta ned 100% av livet mitt på under 15 sec. Jeg har ikke sjangs å gjøre dette med dots. derfor har jeg fear for å jevne ut tidsperspektivet. Og det er Ingen classes som ikke har god protection mot fear(clos. iceblock, shapechange, zerker stance, shadow resist, bobble, grounding/tremor totem+++)

Og uansett så har ikke halvparten av dem som kaster ut argumenter her tatt i en warlock en gang.

Skrevet (endret)

Litt artig at de som spiller warlock sier, jeg er ikke overpowered! Hvis det er så ille så reroll. (Hva sier dette om hvorvidt de er overpowered eller ikke?) :)

Og det å rerolle -> MANGE timer brukt på levling, som i hvert fall jeg og de fleste andre synes er kjedelig, for så å dinge 70 og måtte geare seg opp og prøve å "ta igjen" de med bra gear for å PvPe uansett.

Kort sammendrag; warlock er ikke OP, men en god løsning er å rolle det (jaha?), og siden du ikke valgte warlock når du var noob og ikke kunne spillet, skal du nå straffes i form av å starte på nytt og bruke uker på å levle+geare deg opp :thumbup:

Edit: **Paladin da? skal ikke vi klage på at de har bubble, instant-full-heals etc?**

Bubble med 5 min cd og full instant heal med 60 min cd? Og ellers ganske dårlig survival, i hvert fall sammenlignet med andre healere.

Endret av Tor-Gunnar
Skrevet

Ber om dokumentasjon for påstanden om at det er så balansert på 70.

Alle jeg har snakket med sier at det ikke er balansert før end-game.. noe som tilsier lvl 70..

Skrevet
Litt artig at de som spiller warlock sier, jeg er ikke overpowered! Hvis det er så ille så reroll. (Hva sier dette om hvorvidt de er overpowered eller ikke?) :)

Og det å rerolle -> MANGE timer brukt på levling, som i hvert fall jeg og de fleste andre synes er kjedelig, for så å dinge 70 og måtte geare seg opp og prøve å "ta igjen" de med bra gear for å PvPe uansett.

Kort sammendrag; warlock er ikke OP, men en god løsning er å rolle det (jaha?), og siden du ikke valgte warlock når du var noob og ikke kunne spillet, skal du nå straffes i form av å starte på nytt og bruke uker på å levle+geare deg opp :thumbup:

De fleste sier "hvis du synes warlock er så imba reroll" som ikke sier at de selv syns at warlocks er imba.

Skrevet

Alle jeg har snakket med sier at det ikke er balansert før end-game.. noe som tilsier lvl 70..

ja du har snakket me blizz boss

Skrevet

ja du har snakket me blizz boss

Ja det har vell du og, som vet at han spiller warlock?

Dessuten er det jo selfølge at Blizz konsentrerer seg om å utvikle spillet på den lvlen der flesteparten er, altså 70, dvs mest sannsynlig at det er mest balansert der.

på rogue alten min eier jeg alt mellom himmel og jord han er 34 og jeg eier 40 paladins og warlocks osv. Balance? trokke det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...