Gå til innhold

"Får ikke aktivert 4xaa i Bioshock..."

Korka

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei, som emnetittelen sier så ser det ikke ut til at jeg får fremtvunget AA i Bioshock når jeg kjører det i DX9 under Windows XP. Jeg har prøvd å fremtvinge 4xAA i kontrollpanelet til nyeste nVidia driverne. Ujevne kanter er der fortsatt. Jeg vet allerede at AA ikke skal funke under DX10 i Vista, men at det skal kunne fremtvinges i Vista også under DX9. Dette har jeg lest bla. på HardOCP.

PC er i signaturen. Den med 8800GTX...

Så hva gjør jeg galt her?

ForceWare-versjon: 163.75

Også kommer en litt "ikke dataguru" inn :)

når begynte man å bruke batterier i PC-en?

Små morsomt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".

Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk

Skrevet

Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk

Ganske uenig egentlig siden jeg liker å "henge" her inne på Gullkorn forumet og lese nye gullkorn :p .

Skrevet

Ganske uenig egentlig siden jeg liker å "henge" her inne på Gullkorn forumet og lese nye gullkorn :p .

Joda, det var passe morsomt, men dersom trådstarter lager en tråd med noe som er "små morsomt", hører det bedre til i Humor, ikke Gullkorn...

Skrevet

Ok, men da heter jeg Bjarne, noe jeg ikke gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...