Gå til innhold

Lengden på Super Mario Galaxy


Amerika

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, jeg har ikke peiling over hvor mye jeg har spilt. Jeg bare tippet. Teit det ikke er som i alle Zelda spill, en sånn klokker som viser hvor lenge du har spilt sammenlagt. :)

 

Mener faktisk absolutt alle spill burde hatt dette. Det er veldig gøy å se hvor mye spilletid du har fått for pengene dine, eller hvor fort du rundet det.

 

Er også irriterende å si noe om lengde i anmeldelser, når en ikke har et spesifikt tall. Blir litt vanskelig å følge med på tiden alltid.

Lenke til kommentar
Altså, jeg har ikke peiling over hvor mye jeg har spilt. Jeg bare tippet. Teit det ikke er som i alle Zelda spill, en sånn klokker som viser hvor lenge du har spilt sammenlagt. :)

 

Mener faktisk absolutt alle spill burde hatt dette. Det er veldig gøy å se hvor mye spilletid du har fått for pengene dine, eller hvor fort du rundet det.

 

Er også irriterende å si noe om lengde i anmeldelser, når en ikke har et spesifikt tall. Blir litt vanskelig å følge med på tiden alltid.

Word!

Lenke til kommentar
Total bullshit med 15timer på 120 stjerner da. Det går ikke med mindre du følger en walkthrough eller at du kan det utenat.

 

Har sikkert brukt 15 timer bare på 60 stjerner og merker det begynne å gå myye saktere fremover.

Slapp av litt a! Jeg tippa det, jeg har sikkert brukt 25 timer, jeg husker jo ikke sånn akkurat i hodet mitt!

Å hvem bruker walkthrough?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det flere stjerner på en bane enn de 3 som står oppført? husker på mario 64 fikk man stjerne hvis man samlet 100 mynter på banen. er det slik på galaxy? eller noe ala samme opplegg? har jo det med kometene men...

Lenke til kommentar
er det flere stjerner på en bane enn de 3 som står oppført? husker på mario 64 fikk man stjerne hvis man samlet 100 mynter på banen. er det slik på galaxy? eller noe ala samme opplegg? har jo det med kometene men...

 

Etter man har tatt Bowser siste gang, så skal man finne 100 lilla mynter på diverse baner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...