Gå til innhold

Lengden på Super Mario Galaxy


Amerika

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det flere stjerner på en bane enn de 3 som står oppført? husker på mario 64 fikk man stjerne hvis man samlet 100 mynter på banen. er det slik på galaxy? eller noe ala samme opplegg? har jo det med kometene men...

 

Noen baner har skjulte stjerner som man må lete etter.

Lenke til kommentar
Sjekket det med tiden med "hodene", der står bare tidspunktet for da du sist savet.

Aha. Var sikker på det var timer. Hvor i alle dager har 'de andre' kommet fram til hvor lang tid de har brukt? Er da grusomt tungvint å gå den veien som du beskriver nedenfor.

 

Triiip: Skjerp deg.

Lenke til kommentar

jeg brukte 23 timer på 120 stjerner. for å si det sånn så gikk det med en del tid på å fjase rundt og gå i bane rundt små planeter, samt at jeg spilte opp igjen noen stjerner fordi noen av brettene var såpass fantastiske. noen stjerner var enkle, men det kommer en håndfull stjerner mot slutten som veier opp og vel så det. alt i alt så er det et av de mest varierte spillene jeg har vært borti hva brettdesign angår, og vel verdt å spille gjennom et par ganger til. i alle fall om man tar seg bryet med å sanke alle 120 stjernene.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det å gå igjennom det?

 

15 timer brukte jeg på alle 120.

 

Total bullshit med 15timer på 120 stjerner da. Det går ikke med mindre du følger en walkthrough eller at du kan det utenat.

 

Har sikkert brukt 15 timer bare på 60 stjerner og merker det begynne å gå myye saktere fremover.

Slapp av litt a! Jeg tippa det, jeg har sikkert brukt 25 timer, jeg husker jo ikke sånn akkurat i hodet mitt!

Å hvem bruker walkthrough?

 

 

Herregud, ikke sjangs å le litt på et forum eller?

 

Intet grunnlag. Du leverer bare svada i denne tråden. Fei for egen dør.

 

Audleif: 100 totalt eller 100 per brett evt. hovedgalakse?

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...