Gå til innhold

Trenger forslag til NY mobil! 3mpx, god minne+batteritid og videomuligheter!


Shoo

Anbefalte innlegg

Hei sann

 

Kjøpte nå nettopp Sony Ericsson k850i uten abbonementslås via Amazon.co.uk

 

Totalpris inklusiv frakt fra Tyskland var 230 pund, eller 2500 kroner.

 

Dette var i særklasse det billigste jeg kunne finne etter å ha lett gjennom andre tilbud, og jeg trang ikke bry meg om mitt gjeldende mobil abbonement jeg nå har hos chess.

 

Den samme telefonen finner du her

 

Dette var for meg løp og kjøp.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ARGH!

 

Har omsider funnet noe VELDIG irriterende med K810i! Vel, irriterende for min del i alle fall! Meget mulig at jeg ikke har lest bruksanvisningen godt nok, men men...

 

ER DET NOEN som vet hvordan man slår av KAMERALYDER på K810i?! Misliker sterkt at det kommer et nokså HØYT lyd når jeg tar bilde®.

 

Hvordan er det jeg slår av kameralydene (spesielt knipselyden!), hvis det i det hele tatt går ann å gjøre det..?

Lenke til kommentar
ARGH!

 

Har omsider funnet noe VELDIG irriterende med K810i! Vel, irriterende for min del i alle fall! Meget mulig at jeg ikke har lest bruksanvisningen godt nok, men men...

 

ER DET NOEN som vet hvordan man slår av KAMERALYDER på K810i?! Misliker sterkt at det kommer et nokså HØYT lyd når jeg tar bilde®.

 

Hvordan er det jeg slår av kameralydene (spesielt knipselyden!), hvis det i det hele tatt går ann å gjøre det..?

 

Skru på lydløs. Når du ser bakgrunnsbildet ditt, hold inne #.

Lenke til kommentar

Ah.

 

Hva med meldinger da? Er det flere enn meg som syns at det er litt slit å skrive meldinger med k810i? Finnes det ikke f.eks tast som gjør at jeg kan hoppe direkte over til neste bokstav rute? F.eks hvis jeg skal skrive 'defender', så må jeg jo trykke på 'd'-tasten, vente litt før jeg trykke på 'd'-tasten igjen for å finne 'e', også vente... osv. Finnes det tast som gjør at straks jeg har skrevet inn 'd', så trykker jeg på en tast også kan jeg skrive inn 'e' med engang uten å måtte vente til telefonen selv går til neste tastevindu? Det går jo treigt med all ventingen og sånt...

Lenke til kommentar

Yep. Det fungerte helt greit.

 

Har dog funnet frustrasjonspunktet med denne telefonen... Det går virkelig TREIGT å skrive meldinger. Hvis jeg skal ha bokstaven Æ, så går det rimelig sakte å få frembokstaven. Loadingtiden på bokstavene i telefonen er noe av de svakere delene i telefonen. Bokstavene skulle kommet frem med engang, ikke 0.4sek senere. Men men, sånn er det nå med den saken.

 

Er jo så mye annet som igjen er bra med telefonen, men allikevel...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har nå hatt K810i i et par mnd. Jeg bruker annet SIM-kort enn det som fulgte med selve tlf, men begge er hos samme operatør. Nedbetalingstiden på tlf er på 12mnd.

 

Jeg lurer på om jeg kan f.eks switche mitt nåværende SIM-kort telefonnummer over fra Tele2 til f.eks OneCall? Kan jeg gjøre dette eller vil ikke OneCall SIM-kortet fungere på min telefon som har nedbetaling på 12 mnd?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...