Gå til innhold

Klarte du halo 2 på legendary?


Gormers

Anbefalte innlegg

Må bare gratulere de som har fått til det. Jeg prøvde for et par år siden sammen med en skilla venn, men kom bare til der det er en scripta scene hvor en tank blir skutt av en scarab (på tredje bane eller noe sånt). Sniperne hadde så sinnssykt skills og skjøt meg i fart når jeg kjørte bil, og snur seg og skyter meg når jeg begynner å slå på de når de står med ryggen til.

 

(i halo 2 var det slik at hvis en dør, så begynner begge fra siste checkpoint)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter med Halo 3 på Heroic ! Hadde aldri greid noen av spillene på Legendary !

Men når du spiller med med en venn etter tre, så er det alltid fysisk mulig, siden en kan alltid stå å campe et annet sted mens en går fram. Gikk på alle spilla bortsett fra legendary vanskelighetsgraden i toern.

Jeg har forøvrig ikke hatt noe særlig problemer med heroic alene. Klarte alle banene i halo 1 på legendary alene bortsett fra to (og jeg utnytta noen glitcher her og der på noen få av dem).

Endret av gormers
Lenke til kommentar

halo 3 legendary er muligens den lettaste i dei tri spela. for brutane tåle ingen ting iforhold te elitane som var i 1 og 2ern.

 

men halo 2 så klarte eg alle banane bortsett fra dei to flood banane me arbiter. men tartarus den kvite apekatten e ikkje så vanskelig vis du dør så er du enten uoppmerksom eller uforsiktig elle noe sånt. men de tar tid iforhold til på easy normal og heroic så tåle han enkelte slag me sverdet.

Lenke til kommentar
Sistemap på halo 2 er dønn umulig, på legendary. Spillte det coop hele veien men der sa det stopp. Halo 3 krevde litt loading på heroic ja, men gidder ikke legedary...

hørte at du kunne bruke banshee og banke siste boss med den da xD

 

Jess, kompis gjorde det. Vi spilte co-op og husker jeg kjefta noe voldsomt på at han skulle gi opp å prøve å få den dumme greia inn. Det gikk ikke, basta!

 

Jeg tok feil. >.<

Lenke til kommentar
Vi spilte co-op og husker jeg kjefta noe voldsomt på at han skulle gi opp å prøve å få den dumme greia inn. Det gikk ikke, basta!

That's what she said :wee:

 

Klarte aldri Halo 2 på Legendary, gikk vel halvveis gjennom Heroic, men jeg gidder ikke Legendary, er for utålmodig.

 

Kanskje jeg kjører igjennom Halo 3 en gang, Heroic er lett nok, kan ikke se for meg at Legendary skal være så utrolig mye vanskeligere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...