Gå til innhold

Hvem warhammer spill skal jeg velge PS ikke Warhammer online


Anbefalte innlegg

Hei jeg driver med warhammer 40k(Warhammer spilling ikke pc spill) Jeg har lyst til og kjøpe meg et warhammer pc spill.Når jeg var på Gamezone.no og søkte på warhammer så kom det opp mange warhammer spill.

Jeg vil ha 40k spill helst med at man kan være Imperial Guards og spille på nettet med andre.

Ossen er warhammer spilla er det strategi som warcraf 3 og Coman and Conguer serien?

 

 

 

PS IKKE FÅRESLÅ DET WARHAMMER ONLINE ER IKKE ITRESERT I SPILL JEG MÅ BETALE MÅNTLIG AVGIFT PÅ!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt off topic nå, men blir irritert da du skriver "Hvem warhammer spill" herregud...

Det er en slags skrivemåte trend. (Orginerte vell ett sted i Sør-Norge?) Ikke mye man kan gjøre med det.

 

 

Men for å svare på trådstarter:

 

 

Steam har demoene av alle expansionene til Dawn of War.

Lenke til kommentar
Litt off topic nå, men blir irritert da du skriver "Hvem warhammer spill" herregud...

Det er en slags skrivemåte trend. (Orginerte vell ett sted i Sør-Norge?) Ikke mye man kan gjøre med det.

 

 

Men for å svare på trådstarter:

 

 

Steam har demoene av alle expansionene til Dawn of War.

Oki Takker og bukker

 

Dawn of war Dark crusade er definitivt det beste (jeg har spillt alle). Ta det fra en 40k spiller ;) Du kan spille en campaign med alle rasene i spillet.

Endret av stringfellow
Lenke til kommentar

Å fy faen. En så total og komplett rumpevoldtekt av det Norske språk som er i nærheten av det man finner i førstepost er det ikke ofte man kommer over.

Håper gjerningsmannen blir tatt snart, stakkars små jenter.

 

Dawn of War er ett godt spill ja. Fire Warrior er ett helt greit FPS.

Har begge selv og har drevet med modeller når jeg var yngre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...