Gå til innhold

Skal selge GameCuben og noen spill. Hvor mye burde jeg ta for det?


Løve

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenkte å selge GameCuben min og alt som hører til den av spill og kontrollere siden hele pakka kun samler støv og tar opp plass. Men jeg er litt rådvill på hvor mye jeg skal ta for alt sammen og tenkte noen hadde noen innspill. Jeg tenkte selv på ca. 500 kr for en sort GameCube i perfekt stand med en ekstra lilla og gjennomsiktig håndkontroller og et 4MB memory card. Jeg har 5 spill til den, Metroid Prime, The Legend of Zelda: The Wind Waker(Collectors Edition), F-Zero: GX, Mario Kart: Double Dash!!, SSX3. Er dette en grei pris, eller er jeg veldig generøs eller veldig grådig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden flere av spillene er noen av de beste som kom til GameCube, synes jeg ihvertfall ikke at du er grådig.

Hadde jeg ikke hatt alt dette fra før selv, kunne jeg nok lett ha gitt 7-8 hundrelapper.

Det som er problemet er vel at ingen har bruk for selve konsollen, siden Wii er bakoverkompatibel med GameCube-spill.

Tror nok du kan få 4-500 kroner for bare spillene uten så veldig store problemer (så lenge de er komplette og pent brukte).

Lenke til kommentar

Siden du ikke har noe stress med å selge så er det jo bare å prøve seg fram. Er du heldig treffer du kanskje på en skrulling som betaler 1000kr for hele greia. Er du riktig uheldig vil ingen ha den for 100+. Er vel litt vanskelig å sette pris på en avlegs konsoll som ikke har noen samlerverdi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

 

Jeg tenkte å selge GameCuben min og alt som hører til den av spill og kontrollere siden hele pakka kun samler støv og tar opp plass. Men jeg er litt rådvill på hvor mye jeg skal ta for alt sammen og tenkte noen hadde noen innspill. Jeg tenkte selv på ca. 500 kr for en sort GameCube i perfekt stand med en ekstra lilla og gjennomsiktig håndkontroller og et 4MB memory card. Jeg har 5 spill til den, Metroid Prime, The Legend of Zelda: The Wind Waker(Collectors Edition), F-Zero: GX, Mario Kart: Double Dash!!, SSX3. Er dette en grei pris, eller er jeg veldig generøs eller veldig grådig?

 

Du kommer til å angre på det salget.. Så mange klassikere "gone forever" for en 500-lapp? Uforståelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...