bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Spider-Man i Trondheim består, og de har fortsatt muligheten for bytte av spill. Men hvordan fungerer det? Jeg sitter med en fersk kopi av Bioshock og Medival: Total War II i hånda og har meget lyst på Beowulf eller Conan på xbox360. Kan det være et mulig bytte? I verste fall, er det noen som kan være interessert i et bytte? Your's truly, EdHolliC PS: Har resten av landets GAME butikker fortsatt samme utsalg og byttemuligheter som Spider-Man i Trondheim? Endret 22. november 2007 av EdHolliC
Licht Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 De driver i alle fall med innbytting og bruktsalg hos GAME/Spider-man i Bergen. Hvis du bytter de to spillene inn (og de er i noenlunde god stand), får du sikkert ett av de to du ønsker. I verste fall må du betale et mellomlegg på en lapp eller så. ... Ikke at jeg forstår hvorfor du vil bytte bort et spill som Bioshock mot lisensdritt, men hey. :>
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Vel, jeg har runda Bioshock for lenge siden, og hva er vitsen med å ha det i hylla om jeg kan få nye spill på boxen?:-D Tenker på å kjøpe Bioshock på box å, alt er så mye bedre på xbox:-P
Xp3ri3nZ Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Vel, jeg har runda Bioshock for lenge siden, og hva er vitsen med å ha det i hylla om jeg kan få nye spill på boxen?:-D Tenker på å kjøpe Bioshock på box å, alt er så mye bedre på xbox:-P Er Bioshock bedre på xbox? Er i sterk tvil på akkurat det
baltie Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Så vidt jeg vet får du kun byttet inn konsollspill, ikke PC-spill hos Game/Spiderman i Trondheim. Og du får ikke all verden for dem. Er det nyere spill, ville jeg heller prøvd meg på å selge dem på QXL eller lignende først.
neslonek Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 kan jeg bytte inn nintendo ds spill uten cover (de er kjøpt i usa)? jeg kasta coverene siden jeg putta de inn i noen hvite små esker som man kunne kjøpe
thehazen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei det tror jeg ikke, spiderman gjorde noen unntak på sånt før men etter game tok over så er det egentlig fy fy.
Bytex Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Beowulf fikk 5.0/10 to steder jeg leste om det. Crap spill. Som alle film-spill.
RogueAlien Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg ville ikke byttet bort disse spillene mot noe. Hender det aldri at du plutselig etter et år eller to får lyst til og spille et -gammelt- spill igjen? Jeg vet av egen erfaring da jeg pleide og bytte bort cd-er, filmer og spill inn i nye. Men du får stort sett så lite igjen for det at man ender stort sett og angre på det i ettertid. Nå bytter jeg aldri bort noe, bedre da å vente til neste utbetalingsdag/lønning. Dessuten så må jeg legge til at Beowulf har fått ræva kritikk fra Gamespot og de aller fleste filmspill ikke holder mål i forhold til kvalitetspill som Bioshock og Medieval 2: Total War. EDIT: Jeg ville også tro at mange butikker ville være skeptiske til og ta imot brukte pc-spill pågrunn av den store risikoen for at eieren av spillet beholder cd-keyen og bruker den sammen med en piratkopi. Jeg kjøper ihvertfall aldri et brukt pc-spill pågrunn av den risikoen. Det måtte være ved en veldig spesiell situasjon eller hvis jeg kunne fått kjøpt en ny cd-key. Nei jeg holder meg til nye originale pc-spill som jeg tror de fleste gjør. Endret 23. november 2007 av RougeAlien
bruker456281 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Vel, Gamespot har ikke vært spesielt nådefull i sin omtale av Beowulf, gjennomsnittlig ligger den på 6/10. Personlig så ser action-systemet, historien og gameplay meget bra ut, ikke av de beste, selvfølgelig, men det skal prøves. Jeg bytter, fordi jeg skal få med meg de fleste nye utgivelser, og det blir ganske dyrt å kjøpe alt ferskt fra butikken. Spesielt når jeg har muligheten til og bytte inn i de spillene jeg har! Jeg sparer penger, folk får billige spill. Bioshock har vel ikke muligheten for online-multplayer vel? Kan ikke huske å ha sett det på menyen hvertfall! Når det gjelder Medieval: Total War II så kan det være noget suspekt etter at det har blitt installert. Men jeg har jo Oblivion med expansion for xbox360 liggende. Dette skal nok ordne seg! Men bare for å klargjøre det helt, Spider-Man i Trondheim tar ikke imot brukte data-spill? Eller er det noe som gjelder for spill som aktiveres og brukes online?
bruker456281 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Beowulf fikk 5.0/10 to steder jeg leste om det. Crap spill. Som alle film-spill. Forksjellen på deg og Gamespot er vel at de har prøvd det? Sant nok, de fleste film-spill har ikke vært av beste kaliber, men Beowulf har sine brae sider tross alt. Uansett hvor pessimistisk en skulle være. I tillegg så er interessen for gammel tro noe som trykker på mine knapper, er ganske spent på hvordan hele historien fortelles i dette spillet. Til Xp3ri3nZ må jeg først å fremst få si at det var en personlig mening, ikke noe du nødvendigvis har rett i. Min erfaring fra spill som først utgis på PC, og deretter gis ut på konsoll har vært bedre å spille:-)
deusex Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Vil bare at du skal ta til vettet, og droppe disse planene. Conan og Beowulf er to drittspill - spesielt sistnevnte. Jeg tror du vil angre på byttet. Det er også et utrolig dårlig bytte. Jeg mener Bioshock og Medieval: Total War II mot Conan eller Beowulf..? Sorry at jeg kanskje virker litt frekk, men synes det vil vært utrolig dumt av deg å gjøre dette byttet. Du kan nesten banne på at i hvert fall Beowulf suger, etetrsom det har fått dårlig omtale overalt. Det er et film-spill. Film-spill bruker som regel alltid å suge.
bruker456281 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Ja, helt klart! Og jeg skjønner vel hvorfor du ser det på den måten, men somsagt. Det er spill jeg helst ser i mine hender. Bioshock og Medieval:Total War II er ufattelig brae spill, men det er to spill jeg ikke blir å spille igjen! Faktisk, hvilke spill jeg skal bytte inn er jo irrelevant. Siden hele poenget var å få skaffa de spillene, uten å bli blakk! Tar det hele ganske lett, Deusex! Det er jo tross alt et forum, hvor vi diskuterer emner..
deusex Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Men finnes da masse andre bra spill å bytte inn i? Beowulf og Conan fortjener ikke å bli kjøpt. Hater slikke slappe lisens-spill. Verste jeg vet. Derfor vil jeg helst se at ingen kjøper disse spillene. Kanskje vil utviklerne ta seg sammen og prøve hardere...?
RogueAlien Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Men litt av poenget mitt var jo at du får veldig lite igjen for og bytte spill. Du vil kanskje hvis du er heldig få ett spill igjen for to. Hvis du da finner et sted som tar i mot brukte pc-spill. Så egentlig så taper du penger på det.
bruker456281 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Joda, gode poeng. Men somsagt, hvilke spill jeg bytter inn er irrelevant. Jeg blir mest sannsynligvis å ta med noen gamlere 360 spill.. Når det gjelder Beowulf og Conan så er jeg somsagt svært interessert i Conan Lore og gammelnorsk tro. Dermed blir disse to spillene og appellere til meg, og utenom det så ser det ut til og bli en del underholdende timer med spilling! Oppsummert: Jeg bytter noen spill jeg har runda og som jeg ikke kan se meg selv spille igjen. Dermed blir dette for meg en vinn-vinn handel! Jeg kunne selvfølgelig ha solgt de over qxl eller finn.no. Men dette er raskere og enklere!(Om noen er interessert i de nevnte spillene, eller andre som jeg kansjer har ta kontakt!)
Flamme73 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ja, helt klart! Og jeg skjønner vel hvorfor du ser det på den måten, men somsagt. Det er spill jeg helst ser i mine hender. Bioshock og Medieval:Total War II er ufattelig brae spill, men det er to spill jeg ikke blir å spille igjen! Faktisk, hvilke spill jeg skal bytte inn er jo irrelevant. Siden hele poenget var å få skaffa de spillene, uten å bli blakk! Tar det hele ganske lett, Deusex! Det er jo tross alt et forum, hvor vi diskuterer emner.. Hvis han har lyst på Beowulf mer enn Bioshock så la han gjøre det da. Tenker på at kansje ikke alle liker skumle FPS.
bruker456281 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Ja, helt klart! Og jeg skjønner vel hvorfor du ser det på den måten, men somsagt. Det er spill jeg helst ser i mine hender. Bioshock og Medieval:Total War II er ufattelig brae spill, men det er to spill jeg ikke blir å spille igjen! Faktisk, hvilke spill jeg skal bytte inn er jo irrelevant. Siden hele poenget var å få skaffa de spillene, uten å bli blakk! Tar det hele ganske lett, Deusex! Det er jo tross alt et forum, hvor vi diskuterer emner.. Hvis han har lyst på Beowulf mer enn Bioshock så la han gjøre det da. Tenker på at kansje ikke alle liker skumle FPS. Herregud, mann! Om jeg ikke liker skumle first-person-shooters, hvorfor gidde å spille gjennom Bioshock? Takk, takk til alle dere som leverer helt irrelevante svar i forhold til tråden!
Akselito Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Er det mulig og selge en konsoll til en GAME forhandler?
bruker456281 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Vel, etter en lang prat med gutta på Spider-Man i Trondheim(GAME), så vet jeg det at de tar inn alle spill! Problemet er at du får maks 150,- per spill, dvs at om du har kjøpt et spill for 600,- så får du bare igjen 150,- Når det gjelder konsoller så er jeg ikke sikker, har aldri sett noen brukte konsoller på noen av sjappene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå