Gå til innhold

COD4: Hvilke innstillinger for å forhindre lagg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Hvilke innstillinger er de "dårligste" i COD4, som gjør at jeg kan forhindre laggingen jeg får med standard-innstillingene? Takker for svar! :)

 

Og nok engang... lagger det eller hakker det? Har en følelse av at en haug av brukere på dette forumet tror lagging er det samme som når et spill "hakker" pga høye innstillinger som PC-en ikke klarer å kjøre "rent" .

 

Hvis du er online og spiller, så skjønner jeg at du snakker om lagging, men har null ide om det er snakk om lagg til en server eller om det er grafikken som gjør at det hakker for deg.

 

Anyway, sikkert lav fps du snakker om her, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å gå inn å sette ned innstillingene?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hvilke innstillinger er de "dårligste" i COD4, som gjør at jeg kan forhindre laggingen jeg får med standard-innstillingene? Takker for svar! :)

 

Og nok engang... lagger det eller hakker det? Har en følelse av at en haug av brukere på dette forumet tror lagging er det samme som når et spill "hakker" pga høye innstillinger som PC-en ikke klarer å kjøre "rent" .

 

Hvis du er online og spiller, så skjønner jeg at du snakker om lagging, men har null ide om det er snakk om lagg til en server eller om det er grafikken som gjør at det hakker for deg.

 

Anyway, sikkert lav fps du snakker om her, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å gå inn å sette ned innstillingene?

Det "hakker" når jeg spiller multiplayer, så det PC-en som er for svak for de innstillingene jeg har valgt.

 

Men når du sier "sette ned innstillingene" er det så jævlig mange alternativer at det er umulig å vite hva som er "lav" innstilling og hva som lager mer hakking. :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hvilke innstillinger er de "dårligste" i COD4, som gjør at jeg kan forhindre laggingen jeg får med standard-innstillingene? Takker for svar! :)

 

Og nok engang... lagger det eller hakker det? Har en følelse av at en haug av brukere på dette forumet tror lagging er det samme som når et spill "hakker" pga høye innstillinger som PC-en ikke klarer å kjøre "rent" .

 

Hvis du er online og spiller, så skjønner jeg at du snakker om lagging, men har null ide om det er snakk om lagg til en server eller om det er grafikken som gjør at det hakker for deg.

 

Anyway, sikkert lav fps du snakker om her, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å gå inn å sette ned innstillingene?

Det "hakker" når jeg spiller multiplayer, så det PC-en som er for svak for de innstillingene jeg har valgt.

 

Men når du sier "sette ned innstillingene" er det så jævlig mange alternativer at det er umulig å vite hva som er "lav" innstilling og hva som lager mer hakking. :)

 

Em, vist du sier det "hakker" når du spiller multiplayer, kan det vell være "lagging" heller? "hakker" det når du spiller singleplayer? Vist det gjør det, da er nok for høye instillinger. Vist ikke, er det nok linja de som er for dårlig..;):p

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hvilke innstillinger er de "dårligste" i COD4, som gjør at jeg kan forhindre laggingen jeg får med standard-innstillingene? Takker for svar! :)

 

Og nok engang... lagger det eller hakker det? Har en følelse av at en haug av brukere på dette forumet tror lagging er det samme som når et spill "hakker" pga høye innstillinger som PC-en ikke klarer å kjøre "rent" .

 

Hvis du er online og spiller, så skjønner jeg at du snakker om lagging, men har null ide om det er snakk om lagg til en server eller om det er grafikken som gjør at det hakker for deg.

 

Anyway, sikkert lav fps du snakker om her, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å gå inn å sette ned innstillingene?

Det "hakker" når jeg spiller multiplayer, så det PC-en som er for svak for de innstillingene jeg har valgt.

 

Men når du sier "sette ned innstillingene" er det så jævlig mange alternativer at det er umulig å vite hva som er "lav" innstilling og hva som lager mer hakking. :)

 

Em, vist du sier det "hakker" når du spiller multiplayer, kan det vell være "lagging" heller? "hakker" det når du spiller singleplayer? Vist det gjør det, da er nok for høye instillinger. Vist ikke, er det nok linja de som er for dårlig..;):p

Singeplayer, mente jeg.. :)

Lenke til kommentar

Er utrolig vanskelig for oss å fortelle deg hvilke instillinger som forhindre hakking og lagging. Vi vet ikke hvordan din pc kjører spille. Foreksempel, 1280x1024 kan være hakkfritt på en pc, mens 1680x1050 kan være det på en anne pc. Så ditt spørsmål er utrolig komplisert.

 

Du må neste bare prøve deg frem. Først og frems så sørg for at AA og AF ikke er så høye, da disse er det som krever mest.

 

DU kan jo også ramse opp din harware så vi har noe å gå utifra...

Lenke til kommentar

Bare slå ned alt?

Men, prøv å sette ned dynamic light, ragdoll, bullet impact og smoke edge screen. Det hjelper VELDIG, samt med AF og AA ( for ikke å glemme oppløsningen).

 

Hold deg på servere med få folk, da er sjansen for at det lagger mindre.

Endret av Lakrits
Lenke til kommentar

Forresten, man får høyere ping jo lavere fps man har, i COD4. Syntes det var så rart at jeg lå på rundt 100 i ping, for merka ikke noe særlig til hva vi vanligvis kaller lagg. Men det hakket en del. Så jeg satt ned grafikken og kom meg opp mot 40fps (28-40 kanskje i heftige kamper, rundt 50-60+ innendørs). Og joda, pingen min sank. Pingen synker forresten også når jeg ser i taken eller i gulvet (høyere fps) :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...