Gå til innhold

kjører jeg Crysis bedre ved bytte fra 32 bit til 64 bit? (blir PC-en bedre?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

hvilket operativ system kjører du da? vista 64bit er ikke noe problem, men det finnes litt kompatiblitets problemer med xp64bit. og dx 10 er kun til vista... men hvilket skjermkort er det du har da?

Gjest Slettet+130498
Skrevet

grunnen til at du får oppgitt 512mb ram på skjermkortet dit er at det egentlig er 2 kort smeltet sammen til et. er usikker på om det er noen alternativ til å aktivere sli på crysis så det må nesten noen andre svare på... du burde uansett fint kunne kjøre spillet på medium eller høyere. det er bare å legge inn og fyre opp så får du svarene dine. selv sverger jeg til 64bits os og bruker både xp og vista. synes spesielt at xp 64 er mer stabil enn 32bit ettersom 64bit er 2003server kjernen

Skrevet

men uansett så kan kun PC-en bruke 3326 mb av mine 4 GB

så det vil vel oppheve ytelsen i crysis litt ?:p

kjører "High" men det lagger litt

Skrevet

Er ikke meningen å stjele tråden, men hvilke fordeler har egentlig 64 bits operativsystem? Jeg spør fordi jeg ikke vet forskjellen.

Skrevet
men uansett så kan kun PC-en bruke 3326 mb av mine 4 GB

så det vil vel oppheve ytelsen i crysis litt ?:p

kjører "High" men det lagger litt

Hei

14dager siden,Vista 64, på ny maskin(skal spille Crysis på full guffe) lasta ned alt jeg trengte av drivere,fikk plenty problemer,skifta til Vista 32,

0 problem.

I følge Microsoft ikke egnet for den vanlig mann i gata, det er ingen software (spill) i sikte innen overskuelig tid,vedkommende jeg snakket med regnet heller ikke med at det kom noe i det hele tatt.

Vista 64 er laget for tyngre applikasjoner Bank\forskning\ ie.

Regner med at det blir en del år før 64bits operativ system blir det normale. Problemet er i første omgang 3parts driver.

Skrevet (endret)

Old Salt, beskriv heller problemene dine med x64 enn å komme med masse vissvass og svada.

Vista x64 hos meg - 0 PROBLEM

Vet du hva spill er? En av de tyngste applikasjonene som finnes for PC.

32bitvs64bitbp6.png

Og hva har du å si til dette?

2008-2009: 64bit normalt, alle har 4GB RAM.

Endret av Svedge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...