Gå til innhold

Bra musikk til ski/Snowboard?


Shamru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har du jo i hvert fall Green Day, men kan du ikke heller si om du liker det du alerede har fått tips om. Hvis du sier hva du synes om de bandene blir det enklere å hjelpe deg. Da spør jeg: Hva synes du om Gluecifer, The Hellacopters og Backyard babies?

 

Likte å høre på The Hellacopters :) Syns det var fengende

Lenke til kommentar
Vel, er det noe bra "american teenagepunk" da? Fordi jeg liker noen sanger som er av den typen :p:blush:

 

kan remse opp en rekke band: MxPx, Green Day, Naked Raygun, Blink 182, Unwritten Law, Sum 41, Home Grown, +44, All Time Low, Mest, Sugarcult, The Offspring, Weezer (får sikkert en del på nakken for den der, men en del Weezer-låter passer inn).... sikkert noen fler også

Lenke til kommentar

Scarface soundtracket - Push it to the limit

Alice in videoland - Addiction

Kaiser Chiefs - Everyday I love you less and less

The knife - Take my breath away

 

Er det noen observange hjerner der ute oppdager dere kanskje at alle sangen hentet fra snowboardfilmen til Tacky fra i fjor:P.

Lenke til kommentar
Vel, er det noe bra "american teenagepunk" da? Fordi jeg liker noen sanger som er av den typen :p:blush:

 

kan remse opp en rekke band: MxPx, Green Day, Naked Raygun, Blink 182, Unwritten Law, Sum 41, Home Grown, +44, All Time Low, Mest, Sugarcult, The Offspring, Weezer (får sikkert en del på nakken for den der, men en del Weezer-låter passer inn).... sikkert noen fler også

 

Tusen takk! Setter pris på all tilbake melding jeg har fått! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...