Gå til innhold

Beste spillet så langt i denne generasjonen konsoller, hva synes du?


LucarioX

Beste spillet så langt på denne generasjonen konsoller  

208 stemmer

  1. 1. Velg tittel

    • Gears of War
      24
    • Super Mario Galaxy
      30
    • Zelda Twilight Princess
      15
    • Bioshock
      12
    • Uncharted
      37
    • Ratchel & Clank Tools of Destruction
      4
    • Halo 3
      7
    • Call of Duty 4: Modern Warfare
      41
    • Excite Truck
      0
    • Forza Motorsport 2
      4
    • Mass Effect
      34


Anbefalte innlegg

Vil faktisk påstå Dead Rising, elsket det spillet mer enn alt annet som er kommet fram til nå. Kan hende Mass effect kan forandre den oppfatningen.

 

Ellers så kommer vel Bioshock på en god andre plass, tett etterfulgt av Oblivion. Assassin's Creed og Crackdown er også veldig underholdende men begge blir veldig repetitivt. Gears of War, Halo 3 og Call of Duty 4 er alle tre veldig gode spill, men satte ikke samme inntrykk på meg som på resten av verden tydeligvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro Mass effect blir det aller beste, men med Mario galaxy tett oppunder. (Ikke det at jeg har spilt noen av de da men. :p Men av de jeg har spilt hittil så vil jeg si Assasins Creed, og Bioshock ligger ganske langt oppe på listen over bra spill i år. Gears of war var også meget rått, Twilight princess var bra. Nei jeg gir opp umulig å bestemme seg, har vært utrolig mye bra på denne generasjonens kosoller.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Har litt problem med å velge, men det står tett mellom Metroid Prime 3, Forza 2, Bioshock, Twilight Princess og Galaxy.

 

Av de 4 tror jeg at fingeren blir satt på Galaxy. Ufattelig mange forskjellige brett å boltre seg på, minigames og en grafikk som er nydelig som bare F (unnskyld ordspråket). Game of the year for min del, beklager men jeg tviler at Mass Effect gir meg den ekstasegleden Galaxy har gitt meg, men det får tiden vise.

Lenke til kommentar

Singleplayer :

GRAW 2 (360)

Bare utrolig tilfredstillende når taktikken lykkes og et spill som levde opp til forventningene.

Zelda:TP (Wii)

Ståpels i 100 timer, enkelt og greit.

 

Online:

CoD4 (PS3)

Selv etter alle problemer i starten og de kjedelige feilene det fortsatt inneholder er dette spillet når det virker bare heftig.

Synd at man trolig er lei før IW får ut fingeren og lar en joine party invites osv..

 

R6:Vegas (360)

Terrorist hunt er verdt pengene for dette spillet alene..

Lenke til kommentar
Nesten umulig å si, er så mange bra ute nå og det kommer veldig mye denne og neste mnd. Skjønner ikke at folk er så gira på det nye Mario spillet...det er noe som kunne kommet til N64/Gamecube...hører ikke hjemme i denne generasjonens konsoller...

 

 

Du hører ikke hjemme i kategorien gamer...!

 

Men akkurat nå er lista mi slik:

 

1. Super Mario Galaxy

2. Gears of War

3. Legend of Zelda: Twilight princess

Endret av Red_Sun
Lenke til kommentar

Bioshock for min del.

Uforklarlig ble det et spill jeg bare måtte spille og spille til jeg ble ferdig.

Så måtte jeg spille om igjen litt til for å se den andre slutten. (Loadet et savegame på siste områdene og høstet noen little sisters).

 

Ellers har jeg vanskelig å forstå hvordan noen kan trekke fram Mass Effect i denne tråden.

Trådens tema er "Beste spill SÅ LANGT i denne generasjonen konsoller."

Meg bekjent er vel ikke Mass Effect kommet enda, eller uttaler visse seg basert på en liten pirat-kopi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...