Gå til innhold

Halo: Kommentartråd: Master Chief hjelm

Amento

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Hallais

Så lenge siden jeg har posta her at de har forsvunnet fra mine-innlegg-siden. Beklager at jeg ikke har sagt noe og gjort noe, men har vært veldig opptatt og hele prosjektet har gått i glemmeboken. Studerer for tiden i Oslo og har derfor ikke mulighet til å jobbe videre, men jeg skal jobbe videre i sommerferien. Har dessverre ikke mulighet før det. Å ha vært opptatt er vel ingen unnskyldning når det har gått godt over 1 år nå, men som sagt, det har blitt glemt og andre ting har blitt prioritert.

Håper dette er et noenlunde tilfredsstillende svar, hjelmen skal i alle fall gjøres ferdig, det er sikkert.

(den har kommet litt lengre enn workloggen sider, btw)

Hallais

Så lenge siden jeg har posta her at de har forsvunnet fra mine-innlegg-siden. Beklager at jeg ikke har sagt noe og gjort noe, men har vært veldig opptatt og hele prosjektet har gått i glemmeboken. Studerer for tiden i Oslo og har derfor ikke mulighet til å jobbe videre, men jeg skal jobbe videre i sommerferien. Har dessverre ikke mulighet før det. Å ha vært opptatt er vel ingen unnskyldning når det har gått godt over 1 år nå, men som sagt, det har blitt glemt og andre ting har blitt prioritert.

Håper dette er et noenlunde tilfredsstillende svar, hjelmen skal i alle fall gjøres ferdig, det er sikkert.

(den har kommet litt lengre enn workloggen sider, btw)

Takk for svar :)

Endret av Jrmaster35
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...