benbeni89 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei! Jeg har èn fil som er på 6GB, som jeg skulle brent ut på en DVD plate. Men den er jo bare 4GB, så åssen skal jeg få splittet denne så jeg kan få den på 2 cd`er? Dette er en ISO-fil. Installasjons-fil, så det må være mulig å "sette" den sammen igjen etterpå.. Skjønner? Noen idè? Endret 17. november 2007 av benbeni
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Å dele den i to deler med et pakkeprogram uten komprimering ( eller med minst mulig ) er sannsynligvis den løsningen som vil kunne leses lettest ut blant normale maskiner der ute da de fleste har WinRAR eller tilsvarende installert.
L4r5 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Som Johndoemakt også sier så er winrar et godt alternativ
benbeni89 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Å dele den i to deler med et pakkeprogram uten komprimering ( eller med minst mulig ) er sannsynligvis den løsningen som vil kunne leses lettest ut blant normale maskiner der ute da de fleste har WinRAR eller tilsvarende installert. Ja jeg har WinRAR. Men hva skal jeg trykke på? Hvis jeg bare komprimerer den, så blir den for stor. Derfor må jeg "dele" den. Åssen gjør jeg det da?
Dy§no Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Har ikke winrar selv lengre og husker ikke hvilke knapp du må trykke på, men Hj-split er så enkel å bruke at du kan jo forsøke det; http://www.download.com/HJ-Split/3000-2248_4-10550267.html (gratis).
benbeni89 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Har ikke winrar selv lengre og husker ikke hvilke knapp du må trykke på, men Hj-split er så enkel å bruke at du kan jo forsøke det; http://www.download.com/HJ-Split/3000-2248_4-10550267.html (gratis). Takker.. Funka dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå