Gå til innhold

Kjenner du noen "naskere"?


Slurt-is

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, har en kompis som nasket litt sjokolader og sånt når han var på butikken.. han nasket alt ifra esker med Troika til colaflasker, en gang ble han tatt, og da tok det slutt :p

 

 

Selv har jeg "nasket" 1 gang uten å tenke på det, skulle handle noe godt til en film jeg skulle se hjemme, 2 julebrus, 1pk sørlandschips, og 2 pk. melkerull.

 

Fyren i kassa stod i mobiltelefonen, så slo han ikke inn melkerullen, så det ble alle de 3 tingene der for 26,-

 

Tenkte ikke på det før jeg kom hjem, og så kvitteringen :p

 

 

Og når jeg tenker over det, så er det enda en kompis som jeg vet har naska, i den lokale Expert butikken hadde de sånn wow koder liggende sammen med andre spill, du vet, sånne koder som man skriver inn, og får spille i 2 mnd fremover, han har ihvertfall nasket for et par tusen der, sier han.. :roll:

 

Nei, den dag jeg bestemmer meg for å naske så blir det ikke lite, det blir millioner :p

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar

Jeg stjal en del for en tid sia. Var ikke store greiene, mest godteri. Ble dessverre en vane, og jeg gjorde det mest for å tøffe meg for kompiser. Bestemte meg for å slutte etter å blitt tatt i å ta en billigDVD, og har holdt det til nå :)

 

En kompis av meg stjal dog en 5-6 cdkeyer til Haf Life 2 boksen, noe jeg syns er i overkant drøyt.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
husker jeg blei busta for å bøffe en pose godteri når jeg var 10 år eller noe. DAMN det var en lang og tung vei hjem den dagen. Visste liksom hva som ventet meg når jeg kom hjem. :wee:

 

Haha, jeg husker en gang jeg var i butikken sammen med mutter'n. Jeg var kanskje 5-6 år. Jeg maste om å få sjokolade. Siden jeg ikke fikk sjokolade gikk jeg bort i godtehylla, tok av lokket på et Smartiesrør og tømte hele dritten i kjeften i få kjappe omganger. Satte på lokket og la den tilbake i hylla. Jeg ble selvsagt ferska siden kassadama satt å så på hele seansen. Mmmm ... Smarties.

Lenke til kommentar

Jeg husker på barneskolen i 4 klasse eller noe så stjal jeg en Japp sjokolade, fyyy faen å dårlig samvittighet jeg hadde da :p

 

Jeg liker jo ikke Japp engang! :(

 

Ellers så er både jeg å mine venner såpass oppegående at de ikke stjeler, dog jeg vet om mange som gjør det og husker spesielt en episode der jeg var på et kjøpe senter så så jeg noen fjortiss jenter som stjal gensere fra H&M, dytta de ned i store vesker, så tok jeg en securitas vakt i armen og dro han med meg mens han så forskrekket ut og klarte å dytte fram et stakkarslig " hva holder du på med?" rett før vi var kommet hen til de jentene som stjal, så pekte jeg på vesken og sa, "De stjeler" Han kikka i veska og neimen fant han ikke masse ting fra andre butikker å, etter det så hata jo de fjortissene meg da, /cry og skulle få alle de tøffe gutte vennene sine til å banke meg! Men det er en anna historie til en anna dag.

 

Anyways Securitas vakta takka meg og det gjorde foreldrene til drittungene å, etter den dagen har jeg gått med hevet hodet og ren samvittighet, for denne dagen ble jeg skyldfri, denne dagen ble jeg fri skyldfølelsen som hang over meg i alle disse årene, bare pga en enslig liten Japp.

 

Endelig er jeg fri!

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...