Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Så du må trykke for hvert kryss du kjører gjennom da, eller? I så fall er det ikke så ille, så lenge du har den liggendes bra tilgjengelig.

 

Japp, du bare trykker på en pil, så flytter skjermen seg dit hvor du skal ta av eller svinge neste gang i tillegg til at det står hvor du skal og hvor langt du skal. ;) Fungerer faktisk utrolig bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik ligger min pakke an:

25.11.07 15.14 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN

25.11.07 12.49 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 2061 GARDERMOEN

25.11.07 12.49 ANKOMMET MOTTAKERLAND 2061 GARDERMOEN

21.11.07 22.35 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE

20.11.07 13.38 INNHENTET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

Noen så har peil når den vil være i Haugesund?

 

Fikk prøvd iPhone i dag av en kompis. Veldig overrasket hvor stor og tydelig skjermen var. Nå gjenstår å bare få min, men det jeg frykter mest av alt er om jeg får med ny bootloaderen. Jeg var jo så uheldig å kjøpe telefonen i uke 45. Får bare håpe jeg får tilsendt iPhone med eldre bootloader. Men kan noen svare meg om iPhonen med ny bootloader skulle være produsert fra uke 45 (og så komme senere i butikken) eller være i butikken fra uke 45? Jeg kjøpte min tidlig i uke 45.

Lenke til kommentar

Jeg har tre spørsmål når det gjelder denne.. Virker som en kjempe bra telefon og har veldig lyst på den. E-mailen på iphone funker med hotmail kontoer? Og kan man ikke ta bakrunnsbilde der det er "menyknappene"?? Og til slutt når vil denne komme til norge og vil den da ha 3g og mms, det har jeg hørt rykter om?!

Lenke til kommentar

Rykter smychter.. det eneste som er sikkert er at ingenting er sikkert.

Det eneste jeg vet er at du ikke kan bruke hotmail. Du kan ikke bruke hotmail i noen telefoner såvidt jeg vet.

Jeg bruker gmail, noe som fungerer helt strålende. Du kan tilogmed laste ned en applikasjon som fungerer som mailboks. Gmail.com/app tror jeg adressen var.

 

Det du kan gjøre er å videresende all mail fra hotmailen din til en ny gmail konto, så vil du knapt merke forskjell.

 

Jeg lurte på en annen ting tidligere i tråden, og det var om det er en enkel sak å installere norsk språkpakke. Er det så lett som å ta det via installer?

Og fører det til æøå, samt norsk menyspråk?

Lenke til kommentar

Vel hvis du går inn på dotconsole.com ser du at du får med ekstra utstyr og den er unlocked.. Så det er mye bedre enn ebay.. MEN har lest at mange ikke har fått varene av denne duden etter bestilling?

Kan hende at de har fått varen etter all klagingen på forum, hvem vet?

 

Edit: trykkleif!

Endret av a_man
Lenke til kommentar

De har nå klart å hardware unlocke iphone med den nyeste bootloaderen. Men de skriver at det bare er for eksperter. http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=17490

De skriver også at det mest sannsynlig ikkje er mulig å software unlocke telefonen før neste patch kommer. Kanskje den kommer i løpet av desember (tidligere updater har komt ca 1 gang i måneden)

 

Beste løsning jeg ser er å bruke supersim. Er en guide i denne tråden.

http://hackint0sh.org/forum/showthread.php...7259&page=9

Men har ikke funnet noen plass om det virker i Norge også.

Lenke til kommentar

Greit nok at jeg ikke får låst iPhonen opp på normal måte (anySIM). Men det jeg lurer på er om jeg kan bruke iphonen imens som en Ipod Touch? Dvs kan jeg bare jailbreake den og bruke den som Tocuh men ikke ringe? Noen så har en konkret tutorial på dette. Jeg har prøvd litt av hvert men har ikke fått det til

 

Edit: Klarte å Jailbreake iPhonen. Men er det noen så vet om et bra video koverterings program(gratis) for iPhone?

Endret av mesha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...