Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Her er et spm som ikke er adressert enda; Er det noen vits i det hele tatt å tenke på å kjøpe seg en iPhone om man KUN har linux på hjemmepc'n? Så vidt jeg har skjønt så er man totalt avhengig av iTunes for å kunne bruke telefonen.

 

Og til deg a_man: Fremdeles lysten på å selge din iPhone? Eventuell pris? Så framt overnevnte spm ikke blir for nedslående besvart da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, ifølge denne linken så skal det faktisk gå tåelig bra å kjøre iTunes i Ubuntu (linux). Ok, et problem mindre.

Og siden a_man sin pris var litt for stiv for meg må jeg da vurdere om jeg skal få den kjøpt og sendt som "gift" fra USA. Har ei venninne i Seattle, spm er jo om det vil være noen mulighet for at den kan bli craket i nær framtid...

Lenke til kommentar
har en iphone 1.1.1, men den skal gis bort i julegave, så jeg har bestillt en iphone med 1.1.2.

Lurer derfor på hvordan dere klarte å unlocke den, er ikke super god på data, men klarer det mest.

Mesha, kjøpt du turbo sim?

Jeg kjøpte ikke TurboSim. Jeg brukte akkuratt samme metode på iphone.unlock.no siden. Selv om deg kjøpte i uke 45 så har jeg nok ikke fått iPhone med ny bootloader siden greid jo å unlocke den ved å bruke anySim. Men slik som a_man sier, det er mulig med turboSim. Jeg var visst heldig med å få en iphone med eldre bootloader selv om uken var "ment" for ny bootloader.

Endret av mesha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...