Gå til innhold

Hva er ditt store mål i WoW? / Hva er din største opplevelse?


Anbefalte innlegg

Største tingen var definitivt første gangen vi drepte ragnaros og jeg endelig fikk tier 2 buksene mine...

Var noen måneder med dårlig oppmøte, folk kom for å farme første MC raidet men gad ikke skaffe FR og pots til rags,

så da vi endelig etter en lang uke med farming og prep fikk svinet ned var det stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ultimate målet i WoW må jo være å få epic mounten fra Baron Rivendare i stratholme. Har soloa den plassen flerfoldige ganger, men med den sugedropraten kan man liksom ikke forvente mye (0.10%) :S.

 

Fuck black temple, hyjal og The Eye osv....gå stratholme!

 

Baron dropper ikke mounten lenger.

 

Og Elvis lever, helt sant.

 

Ærlig talt, hvis du skal komme med slike påstander så får du ta frem litt fakta også.

Lenke til kommentar

Mitt mål med dvergepresten var å nå level 60. Solgte så denne og startet på en ny.

Målet med menneskepresten var å nå level 70. Har nå gitt den til en kompis.

Jeg synes det er gøy å levle. Om jeg noen gang skal starte på nytt igjen, tipper jeg at jeg kommer til å velge rogue. Er så sinna på alle roguene som har ganket meg at jeg må nesten få kjenne den gleden selv. Og så muligheten til å kunne være usynelig må jo være hærlig. Jeg er litt RPish av meg, så kanskje et RP-PvP realm nesten gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Mitt Mål: Få gode PvP items, hvis jeg er heldig kanskje litt S3.

 

Største opplevelse? Må vel være da jeg var i badlands på min første char og loota en epix :D Da var det mye jubling i guild channel :)

Lenke til kommentar

Største opplevelse:

Da jeg var med på å ta raggie på 1 minutt og 16 sekunder. Ånei, jeg sovna ti minutter før og gikk glipp av hele greia :(

Hmm, sjumanns raid i deadmines var stas. Og da vi progressa fra Vael til (og med? Husker ikke helt) Chromaggus på en kveld etter mye mas på Vael. Samma kvelden som ingen andre guild på servern klarte Vael på grunn av lagg :D

 

Mål:

2300 2v2 rating neste saeson.

Lenke til kommentar
Det ultimate målet i WoW må jo være å få epic mounten fra Baron Rivendare i stratholme. Har soloa den plassen flerfoldige ganger, men med den sugedropraten kan man liksom ikke forvente mye (0.10%) :S.

 

Fuck black temple, hyjal og The Eye osv....gå stratholme!

 

Baron dropper ikke mounten lenger.

Jeg blir nødt til å arrestere deg der, det er ikke helt sant.

 

Baron Rivendare dropper mounten kun en gang etter TBC, så dersom noen på servern din har allerede fått mounten etter TBC så vil den ikke droppe igjen. En fyr på servern min fikk dette bekrefta fra en GM etter 100 runs eller noe, så fant han en server som ikke hadde sett mounten etter TBC og fikk den etter 20ish runs.

Lenke til kommentar
Det ultimate målet i WoW må jo være å få epic mounten fra Baron Rivendare i stratholme. Har soloa den plassen flerfoldige ganger, men med den sugedropraten kan man liksom ikke forvente mye (0.10%) :S.

 

Fuck black temple, hyjal og The Eye osv....gå stratholme!

 

Baron dropper ikke mounten lenger.

Jeg blir nødt til å arrestere deg der, det er ikke helt sant.

 

Baron Rivendare dropper mounten kun en gang etter TBC, så dersom noen på servern din har allerede fått mounten etter TBC så vil den ikke droppe igjen. En fyr på servern min fikk dette bekrefta fra en GM etter 100 runs eller noe, så fant han en server som ikke hadde sett mounten etter TBC og fikk den etter 20ish runs.

 

Jeg vil arrestere DEG, fordi du kommer OGSÅ med "fakta" uten noen kilder.

Lenke til kommentar
Oppfører seg som om han har laget spillet for faen.

Vel, det er vel fordi ingen har mer peiling enn han. (og Per-Stian, men han driter vi i)

 

Og fordi jeg er tøsa hans. :ph34r:

 

Hvem er ''vi'' ? (I GOTZ ZEH COUNTERATTACK LOLZ)

 

Uansett, mine mål før WoTLK blir vel noe slikt:

 

- Warlock til 70.

- 2v2 rating: 2000+.

- Komme meg inn i Z'A og/eller Karazhan.

 

Største opplevelse:

- Paladin ENDELIG til 60 etter 29 dager played.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Trudde min største opplevelse skulle være å bli gladiator på roguen, men slik ble det ikke. Alle randoms fikk jo tittel + mount. Greit nok at blizzard fjerna mounten men de kunne ha fjerna tittel skikkelig og. Jeg har ikke brukt tittelen i det hele tatt pga. nabbs som hopper rundt og trur de er tøff pga. tittelen.

 

Til dere som har mål om å nå 2300 i 2v2: GL hvis dere ikke spiller Warlock/Healer. 2v2 bracketen er så ødelagt som du bare kan få det til. Wts classbalancelol. Sett dere heller et mål om 2300 i 5v5 siden det mest sannsynlig vil putte dere i top 10 samme hvilken BG group det er.

 

Største opplevelse: Twins by far. Ingenting som har slått den killen enda, fikk bare slakta 6 bosser i Naxx tho, sikkert noe som kunne ha vært bedre der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...