Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Hadde den nyeste oppdateringen, har tilogmed reinnstalert den..

 

Prøver å formatere minnekortet via PC-en, får se om det hjelper..

 

edit; og det funket! :new_woot:

 

Da var det bare kameraet som ikke fungerer ;/

 

Prøv en *#7370#. Full gjenoppretting. Det er enda litt "grundigere" enn å reinstallere firmware.

 

EDIT: HUSK BACKUP!! Alt forsvinner.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det jo noe merkelig på gang.. Sitter her med 3 stk S60 telefoner som alle reagerer likt. Tror det skal finnes en tastekombinasjon man kan holde inne når man starter telefonen også, skal leite litt.

 

EDIT:

Skru av telefonen, trykk og hold nede "ringe-knappen (grønn)" + "stjerne" + "3" + "av/på-knappen". Skal være tilsvarende som *#7370#.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Nei, dette er for å fikse kameraet/telefonen. :) Kjøre full reset i håp om at det kan løse opp i det "klusset" som tydeligvis har rammet telefonen din.

 

Hvor finner jeg oppsett til enhetsbehandling?

 

For å oppdatere mener du? Er ikke mulig enda dessverre. De instillingene du vil trenge kommer Nokia til å gi i en oppdatering ved et seinere tidspunkt. Er sånn de har "løst" det tidligere ihvertfall.

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg ny igjen. Den gamle tålte ikke en stor voksen mann som landet oppå den etter at han skled på isen......da ble den flat og jeg fikk nokiastempel på hofta.

 

Denne nye er tydelig vis en senere versjon, for knappene var mye bedre på den og uten knirk samt at nyere software var lagt inn.

 

Virkelig digger denne telefonen, men fikk litt lyst på N95 8 GB og faktisk. Selv om jeg ikke helt liker disse skyveskrangle telefonene. Venter vel på den kommende touch telefonen det er snakk om tror jeg.

 

Exchangeserver funker og kjempebra på denne ......stilig.

 

Glemte noe.

 

Denne dama som sier hvor jeg skal på GPS navien...jeg abonerte på denne og kjøpte abonn på scandinavia i 3 år....noen som vet åssen jeg aktiviserer hu kjærringa igjen....sånn at hun sier hvem F*** vei jeg skal igjen?

Lenke til kommentar

Fant en "bug". Når man har musikk i bakgrunnen, mens man prøver å zoome inn på bilder, så skrues lyden på musikken ned på samme tiden som zoomen blir utført, når man bruker "ned"-pila på telefonens side. Veldig plagsomt. Hvis en knapp har funksjoner i to programmer burde absolutt et av programmene overstyre det andre.

 

(Har diverse arbeidsplaner i bildeformater hvis noen lurte på hva jeg zoomet inn på) ;)

Lenke til kommentar
Fant en "bug". Når man har musikk i bakgrunnen, mens man prøver å zoome inn på bilder, så skrues lyden på musikken ned på samme tiden som zoomen blir utført, når man bruker "ned"-pila på telefonens side. Veldig plagsomt. Hvis en knapp har funksjoner i to programmer burde absolutt et av programmene overstyre det andre.

 

(Har diverse arbeidsplaner i bildeformater hvis noen lurte på hva jeg zoomet inn på) ;)

Du kan bruke talltastene "5" og "0" for å henholdsvis "zoome" og "zoome ut". Tror ikke disse påvirker volum. Talltastene "2", "4", "6" og "8" kan benyttes for å bevege seg i bildet, tilsvarende D-pad.

Lenke til kommentar
Etter å ha oppdaget enda et problem (batteriet utlades meget fort) så fikk jeg levert den tilbake til forhandler, og fikk en ny telefon i retur.. Får bare håpe denne virker som den skal da..

 

Sender nå min inn til service igjen for andre gang på 14 dager var ingen forskjell på tlf når den kom fra service sist, blir utladet i løpet av 40 timer med meget lite bruk, får håpe de finner ut noe mere nå eller da så kanskje det blir en ny tlf på meg også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...