naeff Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hei. kjøpte meg nylig en Compaq Presario F500. Var allerede installert med Vista og alt funka greit. Men vista var noe faens piss. så jeg kjørte i XP'en. Jaja, fikk nå installert XP og skulle laste ned alle drivere. Men nei, på hver jævla driver jeg skulle installere, lyd,grafikk osv. "Driver installation failed: could not find the MEDIA device for this driver. Slenger den i bakken snart. har prøvd alt og alle. Er det noen som har opplevd det samme og kan trikset? Takk på forhånd! Anders.
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Nyere maskiner som er designet for Vista har høyst sannsynlig ikke fungerende drivere for andre opperativ systemer, og da XP snart fjernes helt, så er det mange OEM leverandører som har fjernet helt support for andre OS samt drivere for det. Regner med du har vært på HP/Compaq's sider og hentet ned siste versjon av driveren, kan være du må installere en egen BIOS for Windows XP, forhør deg med supporten til utsalgs sted. Endret 15. november 2007 av Fritz0r
naeff Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 takk for raskt svar. men uansett, tror du de i det hele tatt gidder å gjøre noe med dataen, siden xp lisensen er fake? :o har aldri vært ute for problemer, i såfall fikset det sjøl. men dette er jo helt på tryne av windows. men yes, skal ta en prat med de. takk så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå