Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forvirret. Det kan altså hende at jeg også har maskin på vei siden jeg er utfor Oslo.. Jeg har bare ikke fått sendingsbekreftelse?

Skrevet

Dette er klart billigst...men er ikke så gira på motorstorm eller resistance: fall of man, så jeg bestilte 40 gig versjonen så jeg kunne velge hvilket spill jeg selv ønsket

Skrevet

Nå virker også mitt sendingsnummer. Det står "5260 INDRE ARNA" på poststed ... betyr det at det er der pakken ligger? Isåfall er det ikke usansynlig at jeg får maskinen på tirsdag ... eller kanskje i morgen?

*håpe*

Skrevet
Dette er klart billigst...men er ikke så gira på motorstorm eller resistance: fall of man, så jeg bestilte 40 gig versjonen så jeg kunne velge hvilket spill jeg selv ønsket

Eller bare få byttet de i en butikk der du kjenner noen/de er greie;)...

Skrevet
Nå virker også mitt sendingsnummer. Det står "5260 INDRE ARNA" på poststed ... betyr det at det er der pakken ligger? Isåfall er det ikke usansynlig at jeg får maskinen på tirsdag ... eller kanskje i morgen?

*håpe*

Det er der pakken har blitt sendt ifra, å hvis ikke jeg tar feil så er det i nærheten av Bergen :)

Skrevet

*håpe*

Det er der pakken har blitt sendt ifra, å hvis ikke jeg tar feil så er det i nærheten av Bergen :)

Det stemmer, godsterminalen i Arna :thumbup: ... Litt rart egentlig, for da jeg snakket med elprice så sa de at de ble sendt fra Lillestrøm...

Forresten fælt å vite at de er så nært uten å ha fått sporingsnummer :(

Skrevet

Bra at vi endelig får PS3'ene våre.. selv om dette er noe sent... blir sint når det skal være slik som dette... håper på at min ankommer posten asap :)

Skrevet

*håpe*

Står det innlevert eller motatt data om sending?

Skrevet
Bra at vi endelig får PS3'ene våre.. selv om dette er noe sent... blir sint når det skal være slik som dette... håper på at min ankommer posten asap :)

Ellers har jeg løsningen som jeg vil bruke... Elkjop, med 30 dagers full returrett :new_woot: ! Elsker virkelig den garantien.

Skrevet

Så fordi jeg bor i Oslo må jeg vente til 21.12 før pakken blir sendt! Det er faktisk enda en ukes forsinkelse det!! Helt utrolig :-(

Skrevet

Hvordan kan det ha seg at folk fra Oslo alikevell får maskin når mr elprice_no sa at de sendte til alle (utenom meg) utenfor Oslo først? Jeg blir forbanna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...