Gå til innhold

Hvilke spill skal dere ha i november-desember?

marius90

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, som alle vet så kommer det utrolig mye bra spill rundt disse tider og jeg er vel egentlig bare litt nysgjerrig på hvilke spill dere sitter å gleder dere til? Og hvilke spill dere kanskje til nød skal ofre for å få spilt de dere venter mest på. Begrunn gjerne hvorfor. ;)

Skal selv ha ihvertfal disse iløpet av november: Asassins creed, Mario galaxy, og Mass effect.

Også venter jeg heller med Cod4, Kane & Lynch, Crysis, og Blacksite area 51.

Endret av marius90
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mario Galaxy - Definitivt. Er ingen stor fan av 3D-plattformspill, men alle verdens anmeldere tar neppe feil.

Call of Duty 4 - Ganske sikkert. Tittelen har overrasket meg positivt siden E3.

Crysis - Trolig. Er nødt å oppgradere for flere tusen dog, så vil nok vente litt.

Mass Effect - Kanskje. Må se an anmeldelsene her. Er ingen stor RPG-fan, men likte KOTOR svært godt.

Endret av kilik
Skrevet

COD har jeg allerede skaffet og Halo 3 ligger her å lurer, så trenger egentlig ganske lite for å bli underholdt fremover (mot 2011).

Skal ha R&C snart da, men det har jo kommet ut alt...

Skrevet

Akkurat nå er det bare Super Mario Galaxy som er på lista

ettersom flere spill gir meg mindre tid på det stressende skolearbeidet, og

viktige prøver sniker seg innpå meg :p

Nei Mario er nok, men blir vel COD4, Mass Effect eller Guitar hero III senere :)

Skrevet

Crysis - PC-en har blitt rustet opp i hele år for denne tittelen, så her er det ingen tvil om at dette skal skaffes.

Mario Galaxy - Dette spillet virker fantastisk og må nok inn i spillhylla

Call Of duty 4 - Demoen var ganske så stillig, og kjørt meget bra med full grafikk på PC-en, så dette må nok skaffes etterhvert.

Hadde jeg hatt Xbox 360, så skulle det blitt Assasins creed. Får klare meg med å spille det hos noen venner. :)

Skrevet

Så langt er Cod4, Ratchet & Clank & Assasins Creed bestilt.

Regner med det blir GH3 også, muligens Mass Effect, muligens Uncharted.

Kanskje Mario Galaxy, usikker på om jeg gidder å kjøpe Wii igjen bare for Mario.

Lars

Skrevet

Bestilt & betalt COD4, Assassins Creed, Mass Effect & Kane & Lynch.

Eneste jeg er litt usikker på er K&L... mulig jeg avbestiller det, får se når det kommer noen omtaler

Skrevet (endret)
Hei, som alle vet så kommer det utrolig mye bra spill rundt disse tider og jeg er vel egentlig bare litt nysgjerrig på hvilke spill dere sitter å gleder dere til? Og hvilke spill dere kanskje til nød skal ofre for å få spilt de dere venter mest på. Begrunn gjerne hvorfor. ;)

Skal selv ha ihvertfal disse iløpet av november: Asassins creed, Mario galaxy, og Mass effect.

Også venter jeg heller med Cod4, Kane & Lynch, Crysis, og Blacksite area 51.

Har kjøpt COD4 denne måneden. Skal kjøpe Mario Galaxy, i tillegg til Guitar hero 3. Uncharted og Ratchet også sannsynligvis, men først må jeg få meg PS3 :p

Skipper Crysis, Assassin og Mass Effect for øyeblikket.. Mass Effect er jeg sikker på å plukke opp senere, men holder fortsatt på med "the witcher" og det nytter ikke med to RPGer på en gang. Og Witcher skal fullføres.

I tillegg har jeg Metroid 3 og Super Paper Mario å fullføre :ph34r:

Endret av Jakoozie
Skrevet

Mass Effect (360), Ratchet & Clank (Ps3), Uncharted Drakes Fortune (PS3)... Allerede skaffet COD4(360), Crysis (PC). Vet det kommer flere titler enn som så med er som regel tørke etter jul så greit å spare noen godsaker til da også.

Skrevet (endret)

Sitter nå å spiller Stranglehold, Ratchet & Clank og Call of Duty 4. Assassins Creed detter ned i postkassen i neste uke sammen med Need for Speed Pro Street og uken etter det igjen kommer vel Uncharted. Så man får mye å gjøre ;)

Ja, og CRYSIS detter ned i postkassen i dag!

EDIT: Guitar Hero 3 og Singstar glemte jeg jo :p

Endret av UrgeLoL
Skrevet

hvordan har folk tid til å spille alle disse spilla? har ikkje kjøpt meg nytt spill siden wow kom ut.. null tid til spilling , er vel egentlig litt missunelig på folk som kan sitte å si at de kjøper seg nytt spill hver uke..

Skrevet

Super Mario Galaxy, Assassin's Creed, Uncharted Drake's Fortune, Ratchet and Clank Tools of Destruction, Haze.... Gleder meg enormt til fredag... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...