Gå til innhold

Er allmen påbygging hardt?


Grievdus

Anbefalte innlegg

hvordan er det med ukedagene? er det vanlig tid fra 08:00 - 15:00 mandag - fredag?

 

nei. det spørs hva slags fag du skal ha og.

jeg har alle faga jeg skal ha, untatt gym, og på mandager starter jeg 8, slutter sånn 11.30

tirsdager og onsdager starter jeg 8 og slutter 13.15

torsdager og fredager starter jeg 9.45 og slutter kl 15.00

 

noen i klassa og i de andre klassene starter både tidligere og seinere.. spørhelt hva slags fag du trenger, hva slags fag du har hatt før og alt sånt,,,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Og engelsk er slettes ikke obligatorisk

De som styrer slikt skulle latt oss gått ferdig videregående på R94 i stedet for å gå over til den nye lærerplanen. :realmad:

På den nye (kunnskapsløftet?) så er engelsk fjernet fra kravene til generell studiekompetanse.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Og engelsk er slettes ikke obligatorisk

De som styrer slikt skulle latt oss gått ferdig videregående på R94 i stedet for å gå over til den nye lærerplanen. :realmad:

På den nye (kunnskapsløftet?) så er engelsk fjernet fra kravene til generell studiekompetanse.

 

ja d er litt teit.. men så har jeg tatt engelsk som valgafg da :D

Lenke til kommentar

Etter å ha kommet meg gjennom medier og kommunikasjon VG1 og VG2, vil jeg ikke si allmenn påbygning er særlig hardt. I de obligatoriske fagene går vi sammen med medier og kommunikasjon VG3 (som jeg ikke er en del av), og det virker som om de aller fleste takler fagene godt – både de fra medielinja og vi som går påbygning. Den som er i fin form og husker at en faktisk er i en undervisningssituasjon, vil nok ikke ha store problemer med påbygningsåret.

 

Jeg sliter også litt med mattematikken, men det er noe som har med min innsatsvilje og innstilling til faget å gjøre, ikke noe å la seg skremme av.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg har søkt påbygging nå men er usikker om jeg egentlig burde gå der da jeg ikke er flink i mattematikk i det hele tatt. Går selv på Yrkesfag VG2 nå og har ca 5,3 i snitt. Men jeg syntes det er så lett her. Heldigvis har vi ikke matte på andreåret men med tanke på matematikk på 3p så blir jeg skremt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...