Gå til innhold

Tråden for Medisinstudenter

Vaio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg trenger en liten oppdatering over hvem som går hvor og hvor langt de har kommet/tittel om du jobber =) Føler også at jeg ikke orker feie igjennom hele tråden for denne infoen. Så, hvor studerer/jobber du og hvor langt har du kommet?

Sjæl:

Krakow 3/6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enkelte har tidligere hevdet at det ligger på rundt 22 år... Så halvparten er 19/20 og halvparten er 22/23....tror jeg..

Jorchi!

Er det ikke bedre å ta opp realfagene rett etter medisin, mens du enda har noe av det i hodet. Istedenfor å ta opp religion og engelsk.

Endret av BannanMannen
Skrevet

Da har jeg to år på meg da :).

Da jeg var på Bjørknes for veileding, ble det nevnt at med R94, vil det kun være nødvendig å ta opp 3mz. At du vil få samme karakter i de to lavere mattefagene, med at dette vil bli forandret med kunnskapsløftet. Stemmer dette?

Skrevet
Hva vil dere si er gjennsomsnittsalderen på førsteåret i Norge?

På vårt kull (første året i Trondheim) er aldersspredningen så stor at det blir meningsløst å snakke om gjennomsnitt. Men medianen er kanskje på 22-23 år. Kanskje.

Skrevet
Hva vil dere si er gjennsomsnittsalderen på førsteåret i Norge?

På vårt kull (første året i Trondheim) er aldersspredningen så stor at det blir meningsløst å snakke om gjennomsnitt. Men medianen er kanskje på 22-23 år. Kanskje.

Hvor gamle er de eldste da?

Så, hvor studerer/jobber du og hvor langt har du kommet?

Konge, da blei oversikten litt bedre. Virker som det er relativt gjevnt da. Førstemann til å bli ferdig! hehe.

Var det noen av utenlandsstudentene her inne som var i Warszava (orker ikke rettskrive) i helga som var?

Skrevet

Jeg regner ikke med det, men er det noen som vet om det er mulig for studenter utenom Oslostudenter (feks fra utlandet) har muligheten til å bruke disse øvelseslabbene oslostudmeds bruker? Feks for å øve på div. examinasjoner ol? Er det tillatt for oslomedstuds å ta med seg medstud-venner som ikke selv går på skolen?

Skrevet

Man ser mye spesielt i helsevesenet, her er en historie fra igår:

Jeg er på jobb, og får høre fra sykepleierne at neste pasient har et dypt kutt på underarmen.

Jeg: Hvordan kuttet du deg?

Pasient: Jeg holdt på med knivlek.

Jeg: Javel?

Pasient: Ja, jeg og en kompis lekte med kniver...

Jeg: Lekte med kniver?

Pasient: Ja, kompisen min liker å fekte med kniver, og så lekesloss vi med kniver, og så var bommet han litt og traff meg i armen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...