Gå til innhold

Omtaler av Assassin's Creed


dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet får mye slakt, IGN kaller det det blant de 5 mest skuffende spillene noensinne.

 

"I would go on to say that Assassins Creed would be the top 5 most dissapointing games of all time." and "...this is a rental, there is no need to go back to play it more than once...in fact, you probably won't even finish it once"

 

Kommer absolutt ikke til å kjøpe dette.

Lenke til kommentar
Spillet får mye slakt, IGN kaller det det blant de 5 mest skuffende spillene noensinne.

 

"I would go on to say that Assassins Creed would be the top 5 most dissapointing games of all time." and "...this is a rental, there is no need to go back to play it more than once...in fact, you probably won't even finish it once"

 

Kommer absolutt ikke til å kjøpe dette.

 

Velkommen til forumet ;)

 

Om du ikke skal kjøpe spillet på grunn av 1 dårlig kommentar fra IGN så lurer jeg på om du ikke kommer til å kjøpe deg det allikevel når du ser alle toppkarakterene det også får. Eller er IGN gud for deg når det gjelder spill reviews?

Lenke til kommentar
Spillet får mye slakt, IGN kaller det det blant de 5 mest skuffende spillene noensinne.

 

"I would go on to say that Assassins Creed would be the top 5 most dissapointing games of all time." and "...this is a rental, there is no need to go back to play it more than once...in fact, you probably won't even finish it once"

 

Kommer absolutt ikke til å kjøpe dette.

 

Velkommen til forumet ;)

 

Om du ikke skal kjøpe spillet på grunn av 1 dårlig kommentar fra IGN så lurer jeg på om du ikke kommer til å kjøpe deg det allikevel når du ser alle toppkarakterene det også får. Eller er IGN gud for deg når det gjelder spill reviews?

 

Bare la han være.

 

Han fortjene ikke Assassins creed! ;)

Lenke til kommentar
Spillet får mye slakt, IGN kaller det det blant de 5 mest skuffende spillene noensinne.

 

"I would go on to say that Assassins Creed would be the top 5 most dissapointing games of all time." and "...this is a rental, there is no need to go back to play it more than once...in fact, you probably won't even finish it once"

 

Blant de 5 mest skuffende spilla noensinne? *HAHAHA* *HAHAHA litt mer*.

Lenke til kommentar
Spillet får mye slakt, IGN kaller det det blant de 5 mest skuffende spillene noensinne.

 

"I would go on to say that Assassins Creed would be the top 5 most dissapointing games of all time." and "...this is a rental, there is no need to go back to play it more than once...in fact, you probably won't even finish it once"

 

Kommer absolutt ikke til å kjøpe dette.

 

Velkommen til forumet ;)

 

Om du ikke skal kjøpe spillet på grunn av 1 dårlig kommentar fra IGN så lurer jeg på om du ikke kommer til å kjøpe deg det allikevel når du ser alle toppkarakterene det også får. Eller er IGN gud for deg når det gjelder spill reviews?

 

Det har også fått dårlige kritikker også fra Gamespy, Eurogamer, 1up, TeamXbox, bl.a, så det er ikke snakk om enkeltilfeller her. Og dette er alle ganske kredible siter.

 

IGNs review er da ikke ute enda..?

 

Video reviewet er ute.

Lenke til kommentar

Altså, jeg kjøper ikke spill etter reviews. (Håper at flere er som meg) Viss det er noen spill jeg vurderer litt, så kan jeg lese reviews å kanskje kjøpe det, men det er spill som egentlig ikke var planlagt å sløse pengene på.

Assasins Creed, Haze,Killzone 2,GtaIV er garantert noen av spillene jeg skal ha noen mnd fremover uavhengig av reviews.

Lenke til kommentar
Altså, jeg kjøper ikke spill etter reviews. (Håper at flere er som meg) Viss det er noen spill jeg vurderer litt, så kan jeg lese reviews å kanskje kjøpe det, men det er spill som egentlig ikke var planlagt å sløse pengene på.

Assasins Creed, Haze,Killzone 2,GtaIV er garantert noen av spillene jeg skal ha noen mnd fremover uavhengig av reviews.

 

Så du vil kjøpe disse spillene selv om alle ble totalslaktet, rundt 5/10 for eksempel? Så du bryr deg altså mer om merkenavn enn kvalitet da?

Lenke til kommentar
Spillet får mye slakt, IGN kaller det det blant de 5 mest skuffende spillene noensinne.

 

"I would go on to say that Assassins Creed would be the top 5 most dissapointing games of all time." and "...this is a rental, there is no need to go back to play it more than once...in fact, you probably won't even finish it once"

 

Kommer absolutt ikke til å kjøpe dette.

Pyse. Lar du anmeldelser påvirke deg?

Lenke til kommentar

Såklart anmeldelser påvirker. Det er en objektiv forklaring på hva som gjør spillet dårlig, og jeg må si meg helt enig. Spillet er på ingen måte dårlig, men den latterlige hypen om at spillet vil bli en sensasjon er jo helt syk, og spillet har på mange måter skuffet. Du har ingen styring på din egen akrobatikk, annet enn å holde nede den ene knappen. Kampsystemet suger og er ensformig. Fiendene venter i tur på å drepe deg, og det skal ingen timing til å slå til med angrep som alltid er like dødelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...