Gå til innhold

Hva mener dere om plastisk kirurgi?


Anbefalte innlegg

Jeg er litt delt her. Jeg har ingen problemer med at folk korrigerer småfeil, som f.eks. brystløft etter barnefødsel/amming, fjerning av overflødig hud etter stort vekttap, eller lett forstørring av brystene når man har A-cup som 25-åring. Når folk (eller, damer) begynner å strebe etter å ligne på en karrikatur, derimot, blir jeg litt mer skeptisk.

 

Det blir litt som forskjellen mellom å rette ut en bulk i bilen og å style den opp med mest mulig bling, strobelys og otzi-otzi-lydanlegg. Man legger selvfølgelig mer merke til den pimpete bilen, og kanskje man ville kjørt den rundt i byen en kveld for underholdningsverdien, men det er gjerne ikke en bil man slår seg ned med og kjører til jobb hver dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er litt i mot forstørring av pupper, hvis de allerede er av naturlig størrelse. Liker personlig ikke de stereotypiske oppblåste USA-ballongpuppene, foretrekker heller naturlig vare. Men hvis en jente er flatbrystet og er plaget av dette, er det fint at disse kan forstørres (men ikke overdriv).

 

Slik Botox eller hva det heter, er sikkert praktisk. Ser for meg at etter å ha passert 30, vil huden på pannen krølle seg merkbart etter å ha skjært en liten grimase. Dette kan kanskje få en til å se "gammel" ut, og litt Botox fikser dette og får en til å føle seg litt yngre ut igjen.

 

Foreløbig er jeg fornøyd med utseende mitt, og kan ikke komme på noe jeg vil ha "ommøblert". Men etter årenes gang, frister det kanskje å få fjernet noen rynker eller andre uhymskheter som følger alderen.

Lenke til kommentar
Jeg mener at folk skal få gjøre hva de vil med kroppen sin, uten at jeg skal mene det er "feil".

De må gjøre hva de vil for min del, men jeg tar det som et et godt signal på å skygge unna om jeg treffer noen som har styla kroppen sin. Jeg vil ha ekte saker, og da teller indre verdier hundre ganger mer enn "skallet". Men det finnes sikkert mange som er ute etter en barbiedukke, så det er sikker et marked for for forfalskninger også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...